Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 12 augustus 2021

You and me.....Katzelkraft

Hallo!

Alles goed daar aan de andere kant van het scherm? Eindelijk weer eens echt de zon en droog. Hier gaat alles zijn gangetje, beetje druk op werk door vakanties en ziekte. Tussen de bedrijven door een kaartje kunnen maken voor een vriendin die wel een kaartje kan gebruiken.

Ik heb voor dit kaartje stempels gebruikt  van één van mijn favoriete merken Katzelkraft, KTZ239 en KTZ201 en inkt van Versafine clair inkt en Stampin Up blushing bride inkt, draad en cardstock. De hartjes zijn ook van SU.

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje en ik hoop snel bij je langs te komen als ik wat meer tijd heb. Wens je een fijne dag verder!


Challenge's 



12 opmerkingen:

  1. Gaaf vind ik die set! Heb 'm klaarliggen voor iets koeler weer...maar bij het zien van deze mooie kaart begint het wel te kriebelen...
    Vandaag dacht ik toch echt dat we hier de 1e avond te pakken hadden waarop we lekker buiten konden zitten; begint het van die grote druppels te regenen...weer niet gelukt! We hebben tot nu toe er maar 2 avonden van kunnen profiteren in het voorjaar; voor de rest of niet fijn qua weer, of veel te druk met andere dingen... Eens zien of we dat nog ergens voor het eind van de zomer kunnen realiseren... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pinguïn. Katzelkraft is ook een heel leuk merk met een grappige stijl van stempels. Je kaart doet vast goed.
    Sterkte met werken. het is overal hetzelfde in de zorg volgens mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo leuk en lief deze kaart Ina, het is een leuk setje. Altijd fijn om zo'n kaartje te krijgen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lieve kaart om iemand een hart onder de riem te steken Ina, lief die pinguïn met kopje thee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje. Daar knapt je vriendin vast van op. Ik vind dat knap, zo min mogelijk op je kaart. Lukt mij niet echt.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je voor je vriendin gemaakt. Een grappig afdrukje. Veel sterkte op je werk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk deze grappige pinguïn en de leuke tekst! Meer heeft het niet nodig, een mooie CASkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd! Daar knapt je vriendin vast een beetje van op. Ik zag al dat Bakkeveen komend weekend waar is, maar ik heb mijn pijlen gericht op september. Dit weekend maar in de rust en mentaal voorbereiden op het nieuwe schooljaar.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer een super leuk kaartje gemaakt met je favoriete stempel.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die tijd hè...... er zitten in elke dag 24 uur, maar op de 1 of andere manier lijkt dat soms niet zo.
    Wat een lieve kaart is dit, ik hou ontzettend van die eenvoud, van de CAS stijl.
    Dit soort kaarten zeggen genoeg en zijn zo leuk om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello, your card is just lovely - such a cute image and a perfect sentiment. Love the Clean and Simple look as well.

    Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge this month.

    Sarah R
    Crafty Calendar DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful card! Love the little penguin!
    Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge!

    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina