Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 16 augustus 2021

Reminder Retro challenge

 Hoihoi,

Kom ik nog even voorbij waaien om mijn GDT kaartje te plaatsen welke ik gemaakt heb voor 4-seasonchallenge waar Retro het thema is. Door alle drukte vergeten te plaatsen beetje dom van mij🙈, was/ben druk bezig om me hobbykamer te reorganiseren. Het lijkt nu wel of er een bom ontploft is hahaha

Ik zag al hele leuke creaties op het blog. Doen jullie ook gezellig mee?? Je kan nog mee doen tot en met 3 september.  Colien en Nelly dank je wel dat ik 2 maal GD mocht zijn.

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en bedankt voor  je reactie op  mijn CAS kaart, zo leuk om te lezen. 



10 opmerkingen:

  1. Een leuk retro kaartje heb je gemaakt. Wij hebben vroeger nog behang gehad met zo'n soort motief.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Erg hè, als alles op z'n kop staat. Ik ben laatst ook aan het opruimen geweest en nou kan ik mijn lees/knutselbril niet weer vinden.
    Fijne avond nog, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ina, dat randje leuk ik had gordijnen in dit patroon en kleur hihi. O ik ken het ook bij mij staat alles op de kop in de hobbykamer, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, hobbyspullen reorganiseren. Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar ik blijf het maar uitstellen...
    Je kaart is mooi geworden, ik ben weg van je leuke retro papiertje.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie reminder Ina, leuke strook retropapier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie strakke retrokaart. Ja je moet eerst alles op de kop hebben… dan kun je weer reorganiseren.. Herkenbaar. Maa4 af en tie moet het! Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hehe ik dacht dat er alleen een bom kon ontploffen als je bezig was iets te creëren? Nee flauw; binnenkort moet mijn hobbykamertje er ook aan geloven...
    Wat een mooie kaart! Leuk zo CAS en strak! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ina,
    wat heb je een goede reminder gemaakt voor 4 seasons. Heel gaaf die kleuren! Reorganiseren kan soms heel lastig zijn. Bij mij in de zin van: waar heb ik het ook weer neergelegd/ ingestopt/ opgeruimd...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zonnig kaartje, Ina, leuk dat je twee maal GD mocht zijn! Ja, rommel als je de boel opnieuw wil inrichten, kan me helemaal voorstellen! Komt vast wel goed, beetje bij beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Dat papier is echt retro. Enne dat er een bom is ontpoloft op je hobbykamer is zo herkenbaar:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina