Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 8 augustus 2021

Jarige man - fiskje

 Hallo!

Het weekend is alweer bijna voorbij, zaterdag was het hier tot een uur of drie in de middag redelijk weer. Vandaar dat we al vroeg naar de rommelmarkt in Bakkeveen gingen. Om 7.30 stapten we al in de auto. Was al behoorlijk druk en lekker veel standhouders. Zoals altijd goed georganiseerd. Voldoende ruimte om afstand te houden en een dringend verzoek om route te volgen, 99,9 % houd zich daar. Heerlijk genoten van zon, sfeer, koffie met wat lekkers. Deze keer weinig van ons gading, een leuke gieterijzeren brocante bloempot houder gekocht. Toen we naar huis gingen hebben heerlijke vers gerookt paling mee naar huis genomen . En s middags in de rust.

Ook vandaag ben ik vrij "lui" geweest.  Uitslapen, koffie drinken  en wordfreuten met een goede vriend en lekker met inktjes gespeeld. Mijn zwager wordt morgen 83 en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Hij is jager en ook mag hij graag vissen, fiskje  in het Fries.


Alle gebruikte stempels en stansen zijn van Marianne Design, mix van oxide en gewone distress. Met Versafine clair inkt de teksten en afbeeldingen gestempeld. Johan vind hem erg leuk geworden voor zijn  broer.  Zelf ben ik ook uit eindelijk tevreden met het resultaat, 3 achtergronden zijn in het ronde archief (prullenbak) beland.

Voor nu wens ik je een fijne dag verder, blijf gezond en tot laters...


Challenge's 


18 opmerkingen:

  1. Wat lekker zo'n weekend! Heerlijk relaxed, lijkt me. Ben in de drukte nog niet toegekomen aan een mailtje.. komt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje Ina, en heerlijk zo'n weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome card. Great image and scene. So glad you shared over at Crafty Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, de rommelmarkt in Bakkeveen, dat is inderdaad een fijne! Daar zou ik ook wel weer eens willen struinen... Je kaart is echt mooi geworden! Mooie achtergrond voor je stempels. En de dobbers maken het helemaal af. Moai makke!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect colours for the fishing theme and a perfect masculine card, thanks so much for joining in with our 'Celebrations' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof weekend zó te lezen en een schitterende kaart voor de visvriend!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje.....heel erg leuk in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This card is wonderful! Beautiful scene! Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge!

    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Ina! Mooi die dobbers erbij (met echte haakjes zag ik!) en de visjes die je onder water hebt gestempeld. Nu maar hopen dat er ook ééntje gaat bijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtkaart geworden! Mooi zo'n plekje; denk dat ik daar ook wel een boek zou willen lezen...
    Maar...achtergronden in het ronde archief Niet doen; daar haal ik vaak de mooiste stansjes uit... Wie weet ook iets voor jou? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is mooi geworden Ina. Ik heb deze spulletjes ook aangeschaft omdat we liefhebbers van vissen in de familie hebben en misschien kijk ik wel een beetje bij jou af, hij is zo knap gelukt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke mannenkaart heb je gemaakt. Ik heb deze set ook… maar nog niet mee gestempeld. Wil er wel mee aan de slag. Want ik vind dat je er hele mooie kaarten mee kan maken. Die van jou is super geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great masculine card with this wonderful scene!
    Thank you so much for joining us at Stamping Sensations!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Just a man alone with his thoughts and the fish! Great card! So happy you played along with Krafty Chicks Challenge this week.
    Diane - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige mannenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie mannenkaart en perfect voor iemand die graag vist. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card, I love the scene. Thanks for joining in our August 'Anything Goes' challenge over at Crafty Calendar.
    Hugs
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina