Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 8 juli 2022

Cas on Friday Challenge #235 Silhouette

 Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Silhoutte. Ik heb deze keer gekozen voor een stempel van Nellie Snellen. Achtergrond gemaakt met Distress inkt. Cardstock is  Stampin Up en  Friese tekst is Papiergelok en betekend veel sterkte.



Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

10 opmerkingen:

  1. Oh leuk, ik krijg meteen inspiratie.
    Ik hoop dit weekend weer even rust te vinden om te kunnen knutselen.
    Jij maakte een super mooie kaart als voorbeeld vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, de stempels komen goed uit op die prachtige achtergrond.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik keek naar alle voorbeelden op het challengeblog en bedacht me dat ik deze de mooiste vond door de iets vervagende kleuren... bleek deze van jou te ziijn :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart met de mooie stempels. Leuke techniek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart mooie achtergrond.,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi en stijlvol kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Ina! Deze silhouette stempels zijn heel mooi. Ik geloof niet dat ik deze keer mee kan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie chique en sfeervol kaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige sterktekaart Ina. Mooie kleuren geblend en mooie stempels gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina