Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 5 juli 2022

De Uitdaging #12 met hÄnglar & Wings

Hallo!

Wat vliegt de tijd, alweer 2 weken voorbij. En dus is het weer tijd voor de uitdaging met Janneke. Deze keer mocht ik hem bedenken en ik heb gekozen voor  een winterse/kerst kaart met een hÄnglar and Wings stempel en kleuren orchid casis, starry sky, zwart en wit.

Mijn kaartje is vrij strak en "simpel" vind ik zelf. Als stempel heb ik gekozen voor het mannetje uit de set Små Snagubbar. Daarnaast nog een stans en emanel dots van Marianne design. Inkt, cardstock en DSP is van Stampin Up.


Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar creatie kun je **hier**  vinden. Uit me werk ga ik gelijk gluren. Update kaak: het gaat gelukkig stukken beter, de oorlogskleuren zijn zo goed als verdwenen net als  de zwelling. Nog wel een beetje gevoelig. Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje. Fijne dag verder en blijf gezond!



5 opmerkingen:

  1. Je bent ook hoogzomer bezig aan de kerstkaartjes, mooi gemaakt met deze leuke digi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winterse kaart. Mooi met dit dp. De tijd gaat zeker snel het jaar is al weer voor de helft om... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig winterskaartje heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een cutie ♥
    En wat grappig dat we dezelfde stempel hebben gebruikt ... hij is ook to cute vind je niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou het er (bijna) iets koeler van gaan krijgen... Mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina