Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 27 juni 2022

Birthday chick in de lift

Hallo!

Na een pittig weekje vandaag voor het eerst even gefreubeld. Na een bezoekje bij de kaakchirurg was ik zelf even goed uit de running. Mij koppie werd bijna een keer zo dik en van blauw zwart  naar oorlogskleuren. De eerste dagen niet kunnen eten en zelfs morfine kon de pijn niet de baas. Gelukkig gaat het nu stukken beter en wordt ik langzaam me zelf weer en is paracetamol in hoge dosis voldoende. 

Ik zag bij de Lift Challenge een hele leuke challenge met inkt en ja toen dacht ik vanmiddag laat ik een kijken of het lukt en voila hier is mijn bijdrage zowaar.

Het is wederom een vrij strak clean kaartje geworden en mijn kader wijkt af van de Lift Dat mag denk ik geen probleem gezien de schitterende bijdragen van het DT team. De splash is van Clearly Besotted. Het arme kuikentje  probeert op tijd te alvorens het ijsje helemaal gesmolten is en komt uit de set birthday chicks  van MFT net als de tekst. Achtergrond geblend met Dried Marigold  van distress. Verder nog wat achtergrond stempels gebruikt.

Ik wil je/jullie bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s) een reactie achter is soms best lastig dankzij blogger. Ik mag regelmatig berichtjes uit de spam halen en kan niet altijd berichtjes achter laten. Voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!

 
Challenge 


12 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke kaart heb je gemaakt, mooie kleur voor de achtergrond.
    Beterschap verder met je kaak, het gaat gelukkig al de goede kant op lees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm kei-leuk Ina, vooral die splash is leuk!!
    Ai heb je een pittig weekje achter de rug. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is dit kaartje, heel veel sterkte met je kaak.liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart en mooi zoals je die spetter gebruikt hebt Ina. Succes met je kaak en fijn dat het nu wat beter gaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lekker zonnige en vrolijke kaart! Balen dat je zoveel pijn hebt gehad! Blij dat het nu weer wat beter gaat! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh bah joh, dat klinkt heel heftig!! Hoop nu snel beter! Je kaart is heel tof met die leuke splash achter het schattige vogeltje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuk kaartje.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke gedachte achter deze liftchallenge
    Het lijkt ook net op een plas ijs
    Ik vind hem helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met de schattige kuikentje. Hopelijk ben je nu van de pijn in je kaak verlost. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit kuiken heeft volgens mij een hele klodder ijs laten vallen ! Wat een leuke combinatie van achtergrond en afbeelding heb je verzonnen voor deze techniek. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en veel sterkte met je kaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Ina, helemaal in jouw straatje zo lekker CAS. Erg leuk om juist dit stencil te gebruiken. Toffe uitwerking en super leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina