Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 24 juni 2022

Cas on Friday challenge #234 Thank you

Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Thank you, dank je wel of in het Fries dankewol . Ik heb deze keer de set Painted Poppies van SU gebruikt. Cardstock inkt en lint zijn ook van Stampin Up en tekst is van Baduhenna.


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

7 opmerkingen:

  1. Wat leest dat gezellig zo in het Fries! Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie CAS-kaart Ina. Lief die tweekleurige bloemetjes en dat lintje erbij maakt het helemaal af vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi rustige kaart! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi CAS kaartje en wat leuk die tekst in het Fries!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart is het! Ik ga zeker meedoen! Kijk morgen maar op mijn blog 😂

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina