Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 14 juni 2022

Uitdaging #9 met Anita

Hallo!

Ook zo genoten van het zonnetje afgelopen weekend? Heerlijk hoor, lekker buiten vertoeven. Zondag helaas later een straffe wind waardoor het op de middag fris werd. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb voor  alweer de 9de uitdaging met Anita. Ik heb het thema bedacht. Maak een verjaardagskaart en gebruik een dier,  is te doen toch. 

Ik heb dit keer een andere kaartje gemaakt dan gewoonlijk, een ronde met de vakjes m al van Marianne design. Deze mal had al heel mijn aandacht en afgelopen vrijdag gekocht. Spijkerbroek retour en deur verder deze gekocht. Viel mij nog tegen om er iets mee te maken. Benieuwd naar wat er van vindt.


De muisjes zijn van My favorite things, DSP en gebruikte inkt van Stampin Up en de tekst is van Nicole Verkooijen. Ik ben benieuwd naar wat Anita heeft gemaakt. Haar creatie kan je Klik hier vinden. Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes en wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond.


Challenge

http://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2022/06/challenge-47-juni.html

10 opmerkingen:

  1. Heel schattig.
    Wat leuk om eens een ronde kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is mooi met die leuke muisjes erop. En je kan meedoen met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs als je dat wilt 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. De vakjes leuk opgevuld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ps goed gelukt hoor om er een leuke kaart van te maken. Jeetje even puzzelen met de vakjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Ina. En mijn ervaring is dat je meer ideeën krijgt naar mate je meer van dit soort kaarten maakt. Het is echt een heel gave stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is hier nog steeds heerlijk... en als ik kan geniet ik er tussendoor lekker van... Je muisjes zijn super leuk en wat een mooie vorm/indeling! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Ina, je kaart is een mooitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk kaartje heb je met deze mooie vakjesmal gemaakt. Een hele mooie opvulling met leuke figuurtjes, papiertjes en de tekst.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart heel erg mooi geworden hoor. Die mal heb ik ook en er al veel leuke dingen mee kunnen maken.
    Prettig weekend en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina