Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 7 juni 2022

De uitdaging #10

Hallo!

Vandaag is het weer tijd voor de uitdaging  met Janneke. De tiende alweer en ik heb hem deze keer bedacht, gebruik een Gummiapan stempel welke je gekocht hebt op de Art Specially. Niet al te moeilijk denk ik. Aangezien het weekend en daarvoor het meer op herfst leek dan voorjaar  heb ik een kerstkaartje gemaakt. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen dacht ik bij me zelf. 



Gelukkig heb ik de stans van deze leukerd want ik zie me de lampjes al aan het door knippen. De tekst is van Forever Friends, inkt, DSP en cardstock zijn van Stampin Up.  Ik ben benieuwd naar wat Janneke  gemaakt heeft, ga je mee kijken? Haar creatie vind hier. Ik wens je voor nu een fijne dag.  



7 opmerkingen:

  1. Echt superleuk die stempel en heel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige stempel! Dan is het wel leuk om nu alvast een kerstkaart te maken; deze is zo leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is dat !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart met dit grappige rendier… bijna verstrikt in de lampjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha het hele lichtsnoer in de knoop en zo te zien is de eland er een beetje nijdig om! Een geweldig leuk kaartje Ina!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina, wat een enige stempel heb je gescoord op de AS. Mooi ook met het achtergrond papier en zeker heel fijn dat je er een stans bij hebt. Hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina