Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 31 mei 2022

Uitdaging #8 met Anita

Hallo!

Het is weer tijd voor de uitdaging met Anita, de achtste alweer. Deze keer was het aan Anita om iets te denken...het thema werd zomer. Voor de rest was de keuze aan mij wat te gebruiken. Was wel even een dingetje voor mij omdat op het moment van maken het eerder herfst is dan zomer. Extra balen omdat ik een paar dagen vrij had om even voor mezelf te zorgen. Eerlijk gezegd heb ik echt bijna niets gedaan.  Er kwam gewoon niets uit me handen. Maar nu mijn kaartje, weer een magnoliaatje. Sorry hoor maar ik blijf ze mooi vinden. Is een "oudje" maar dat geeft niet. Tekst is van Joy. Inkt en Cardstock zijn van Stampin Up. En ook deze keer een touwtje met een beetje bling. 



Op het moment dat deze online komt ben ik aan het werk. Ik wil je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s) en wens ik je een fijne dag.  Ga je ook nog even bij Anita kijken wat zij gemaakt heeft. Zal ze vast leuk vinden. Tot latersssss.





9 opmerkingen:

  1. Oh te schattig. Wat een lieve zomerse kaart. Uitdaging is weer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een lief kaartje en al id het een oudere stempel mooi is mooi! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt zomers dat dametje dat aan het poedelen is. Leuke kaart Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ern oudje of niet, in ieder geval een heel leuk stempeltje.
    Je hebt het mooi gekleurd en het waterplasje waar ze in staat is goed gelukt, daar had ik laatst nogal moeite mee, hihi
    Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even niets doen is ook voor jezelf zorgen hoor Ina, ik kan ook naast druk leventje zomaar wat lummelen op mijn vrije dagen...batterijtje opladen! Je kaartje is zo schattig, dit blijft een leuk stempeltje en prachtig gekleurd!
    Fijne avond,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart met het mooie nagnoliaatje is prachtig. Lummelen kan even heel goed zijn als je druk bent. Maar rustig aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snoezig kaartje met je magnoliaatje! En even 'niksen' is juist goed soms toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ina, deze zomerse kaart is ook enig. Ik dacht dat dit een van de nieuwe beursstempels was, maar ik lees dat het een oudje is... Ze is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje super schattig heeft echt niets extra's nodig. En ik zag dat ik heel wat mooie kaartjes van je gemist heb. Er zijn ook wat problemen las ik, doe rustig aan zoveel als mogelijk. Heel veel sterkte gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina