Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 17 mei 2022

Uitdaging #7 met Anita

Hallo!

Het is vandaag alweer tijd voor de 7de uitdaging met Anita. En ik vind het nog steeds leuk om te doen en daar gaat het om toch? Ik heb hem deze keer bedacht; maak een kerstkaart /winterse kaart zonder DSP en in niet traditionele kleuren.



Ik heb gekozen voor deze stempel van Lost Coast, jaren geleden bij Monique en was er gelijk verliefd op en eindelijk gevonden op de Art Specially. De achtergrond met distress oxide gemaakt met de kleuren Saltwater Taffy en Salveged Patina. 

Voor nu wens ik je een fijne dag en wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Ik ben benieuwd naar wat Anita heeft gemaakt...ga je meekijken?? Voor je gaat hoor ik graag wat je van mijn kaartje vindt 😉😉. 



 

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met een toffe stempel Ina. Meer hoeft er niet bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om een kerstkaart met roze te zien en dan zo mooi; het past gewoon! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat snap ik goed dat je hier verliefd op werd, hij is enig de stempel mooie kaart Ina! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wachten werd beloond Ina, eindelijk je stempeltje die je zo graag wou hebben! Het is een prachtig kerstkaartje geworden en een uitdaging met blogdin is altijd leuk!!!
    Ik wens jou ook een fijne dag en tot de volgende x.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje. De achtergrond heeft zulke mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met dit mooie stempeltje . Fijn dat je die nog hebt kunnen vinden. De achtergrond is erg mooi gemaakt. Leuke kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en gaaf kaartje! Mooie stempel. Had je die een keer bij Monique gezien? Leuk als je hem dan zelf op de kop kunt tikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht al, wat een bekende stempel! Je ziet hem niet vaak. Je hebt hem gevonden en supermooi gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is inderdaad een mooie stempel en je kaart is een plaatje, prachtig! Fijn dat je hem kon vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina