Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 13 mei 2022

CAS on Friday challenge #231 Butterfllies

 Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Butterflies oftewel Vlinders. Ik heb deze keer een stempel van Nellie Snellen gebruikt en de tekst is van CRAFTlab. Inkt en Cardstock  is van Stampin Up. De tekst is met dezelfde kleur gestempeld al het cardstock Evening Evergreen.




Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een alvast een fijn weekend. 




 

7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, de kleur de stempel super!! Fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie CAS-kaart Ina. Mooie stempel en mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi rustig en heel mooi gekleurd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Ina! Beetje klassiek, heel wat anders dan de andere kaartjes op het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie stempel en wat heb je het mooi ingekleurd.
    De tekst is mooi, zo met die lijn over de hele kaart heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful stamp. And I love the sentiment too. Very elegant. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina