Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 3 mei 2022

Uitdaging #6 met Anita

 Hallo!

Vandaag  kom ik even snel voorbij waaien om het kaartje te plaatsen welke ik gemaakt heb voor de twee wekelijkse challenge met Anita. De opdracht luide maak een kaart met een dier(en) erop. Stempel of Die/stans en gebruik DSP. De tekst is van Els Brigé en rest van SU. 


Ben benieuwd naar wat Anita heeft gemaakt? Haar blog vind je **hier**. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik kan niet altijd reageren  en ook komen  berichtjes bij mij in de spam. Hebben jullie ook problemen  met blogger? Ik wens je voor nu een hele dag verder en blijf gezond.





8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Op naar de volgende challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Ik vind dit monochroom in bruin mooi!
    Af en toe geeft Blogger wat kuren, maar steeds is het weer iets anders en nu al even niet bij mij...
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart in deze kleuren groetjes vanuit het zonnige midden Limburg liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel gaaf kaartje. Mooi om het in 1 teint te houden! Nu naar Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel mooie kaart gemaakt. Ik heb ook problemen met blogger vooral op de ipad kan niet met mijn google account reageren heel frustrerend. Nu op de laptop en dat gaat prima tot nog toe. ben gisteren ook al een het prutsen geweest... En ben zelf niet fit heb een lelijke ontsteking in de mond . Gistermiddag naar de tandarts geweest en die heeft de kies open geboord en een snee gemaakt zo dat de pus eruit kon... Maar zit nog wel met een dikke wang en oog.. Gaat wel beter. kon gister en eergisteren niets gewoon ziek van de ontsteking.. Lastig ... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schattig afdrukje Ina. Mooie rustige kaart heb je gemaakt. Blogger heeft inderdaad nogal wat kuren op het moment, steeds iets anders, hopelijk werkt alles weer snel normaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, je hebt een heel leuke stempel centraal gezet en de kleurcombinatie is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Die stempel is zo geweldig en schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina