Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 7 mei 2022

Veel liefs....

Hallo!

Op de dag voor moederdag kom ik even voorbij waaien om jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb met Cup of tea Tilda van magnolia. Ook deze Heb ik gekocht op de Art Specially. Helaas kunnen wij geen thee meer drinken met onze moeders. Ze zitten voor altijd in ons hart. 



Langzaam maar zeker keert de rust weer terug. Ik hoop binnenkort ook weer meer zin te hebben in actief bloggen.  Wat dat betreft is dit kaartje ook voor jou die me trouw bezoekt en berichtjes achterlaat. Dank je wel! Voor nu een fijne dag en blijf gezond!



4 opmerkingen:

  1. Lief kaartje met deze stempel en mooie stans. Drink graag op zijn tijd een kopje tijd. Fijne dag vandaag Ina, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je mooie digitale kaartje Ina! Persoonlijk mis ik altijd het mondje bij deze stempels maar dat mag de pret niet drukken! Fijne dag vandaag,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een fijne dag; mooi om even aan wat leuke momenten met hen te herinneren! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg schattig zijn deze kaartjes, dank je wel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina