Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 19 juli 2022

De uitdaging #13 met Snail Mail Tilda

Hallo!

Vandaag zijn Janneke en ik er weer met onze uitdaging. De 13de alweer en deze keer door Janneke bedacht. Kan je zeggen een echte uitdaging.  Gebruik de aquarel verf welke we gekocht hebben op de workshop watercolors en flowers bij Ludiec stempels. Daarnaast een magnolia stempel, thema vrij. Kleuren van Magnolia is wat anders dan bloemen met aquarel verf. Eerlijk is eerlijk de huid heb ik met distress gekleurd. Ook ben ik wel blij met het resultaat  voor  de eerste keer met een magnoliaatje. Is bij mij een mix van merken, Van Gogh ( verf) meets Magnoliastamps  en Els Brigé. Verder nog cardstock van Stampin Up en Distress  inkt.


Ik ben zéér benieuwd naar wat je ervan vind en ook zeer nieuwsgierig naar dat wat Janneke gemaakt heeft.  De rust is hier nog niet weder gekeerd en ook op het werk is het druk. Vakantie periode is ook hier begonnen. Wij hopen in september  vrij te zijn. 
Ik wil je bedanken voor de trouwe bezoekjes en berichtjes. Geniet van de vakantie als je die hebt, sowieso een fijne dag verder en blijf gezond. 




7 opmerkingen:

  1. Het is een heel lief kaartje Ina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf Ina ;0)
    Enne wat een cutie van een stempel ... en mooi gekleurd ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw kaartje is ook errug leuk geworden Ina.
    Mooi ingekleurd en dat randje met kruisjes en stipjes is ook leuk.
    Werk ze ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super leuk !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n schatje en weer mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart en Tilda in waterverf is goed gelukt Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina