Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 3 november 2022

De Uitdaging #16 Big bubble Snowman

Hoi

Vandaag na enige tussentijd weer eens een uitdaging met Janneke, nu niet op de dinsdag maar op de donderdag.  Ik heb hem deze keer bedacht...maak een kaart met één van de twee background stansen die je net hebt. Op een of andere manier wilde het niet echt lukken bij mij. En ik ben er zelf eerlijk gezegd niet over uit of ik hem wel leuk geworden vindt🙈


De gebruikte stempels zijn van Woodware en de achtergrond stans  komt bij Action vandaan. De inkt is van Stampin Up. Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en of ze ook deze achtergrond  heeft gebruikt. Haar blog vind je hier happystampin.

Momenteel blijft het bloggen er wat bij...sorry. Erg druk op me werk en nu wij niet meer de zorg hebben voor Johan zijn broer en ook zijn hond een goed plekje heeft,  ben ik op een of andere manier in gekakt. Enfin komt wel weer. Johan heeft zelf goede uitslag gekregen gisteren en hij kan weer wat minderen met dosis prednison. 

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond en bedankt voor je trouwe bezoekjes en berichtjes. Waardeer ik zeer erg.


Challenge 

12 opmerkingen:

  1. Leuke winter kaart Ina, goed nieuws voor je man. Alles komt wel weer heeft tijd nodig om weer in een andere ritme te komen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met deze geinige sneeuwpop. Fijn dat Johan een goede uitslag heeft gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Ina. ik vind hem echt wel geslaagd! Leuke sneeuwpop, mooie achtergrond.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook een geslaagd kaartje hoor! Een gezellige sneeuwman en een leuke achtergrond. Alles komt wel weer goed. Alles op zijn tijd zei mijn moeder altijd! Je man heeft al minder medicijnen dat is al goed nieuws. en je kaartje doet gezellig mee met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig leuke kaart!!!
    rustig aan dat bloggen kan wel wachten en wij wachten ook gewoon rustig.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe sneeuwpop op je kaart, perfect met die sneeuwvlokkenachtergrond!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ik word wel vrolijk van deze kaart.
    Misschien had je wat anders in je hoofd en vind je het daarom niet zo leuk?
    Wat een blije sneeuwpop.
    Niet zo gek dat je ingekakt bent.
    De spanning is nu weg, het hondje onder de pannen tijd voor rust, daar kak je dan van in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem wel grappig geworden. De sneeuwman is in elk geval heel vrolijk. En zeker kun je inkakken als jet minder druk hebt. klinkt tegenstrijdig, maar dat is het niet hoor. Sterkte met je werk. Fijn dat Johan een goede uitslag had!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele vrolijke sneeuwpop die je mooie kerstkaart siert Ina. Ik vind het een leuke, frisse kerstkaart hoor. Gewoon lekker inkakken, geeft niks, je kunt niet altijd op de toppen van je tenen lopen. In elk geval gezellig je te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog eens een super vrolijke sneeuwman! Gave frisse kleuren ook! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartje wel erg leuk hoor. Wij zijn veel te kritisch op onszelf.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina