Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 20 november 2022

GD bij Knutsels en Kadootjes

Hallo!

Hoe leuk is dat, ik mag/mocht vandaag gast designer zijn bij knutsels en kadootjes. Mijn "sterrenkaart" is de boosdoener. Nee hoor ik vind het een hele eer dat ik GD mag zijn. De opdracht luide maak een kerstkaart met een hert erop. Zoals de meesten van jullie weten mag ik graag CAS kaarten maken en daar heb ik nu weer gekozen.  Ben zeer benieuwd naar wat je ervan vind.


De achtergrond heb ik gemaakt door een embossing folder te gebruiken. Verder ik de bundel (stempels en dies) Regal Reindeer van Stampin Up gebruikt. De tekst komt uit een andere set.  Ik ben zeer benieuwd naar wat de andere dames hebben gemaakt. Ga je mee kijken?

Morgen gaan wij weer aan het werk, tante Corrie kwam onuitgenodigd op visite, eerst bij Johan en twee dagen later bij mij.  We zijn nog niet helemaal de oude maar naar 12 en 14 binnen lokt de buiten wereld meer en meer. We zijn voornamelijk nog moe en dat was ik al. Enfin ooit is het over.

Ik wens je voor nu een fijne dag  verder en blijf vooral gezond! 



6 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige kaart! Zo sfeervol!
    Heel fijn dat je morgen weer aan het werk mag, dat thuiszitten gaat zo vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje. Het lijkt de Noordpool wel! Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn. En sjonge, jullie hadden het wel te pakken zeg! Sterkte weer met beginnen met werken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, fijn dat je weer aan het werk mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf effect die embossingfolder! (Moet ik ook eens gaan gebruiken) Mooie kaart zo!
    Hoop toch dat je gauw weer wat meer energy krijgt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart !!!!
    Fijn dat je opknapt !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart met die geëmboste achtergrond Ina. Gelukkig zijn jullie aan het opknappen. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina