Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 27 november 2022

Voor GerJanne

 Hallo

Gisteren was GerJanne jarig. Daar moest uiteraard een kaartje voor komen..het was laatst minuten werk want door alle drukte was het mij ontschoten en blondie dat ik ben, ook nog vergist in de data🙈 2 dagen te vroeg. Enfin beter dan te laat. Het is wederom weer een kaart in CAS stijl a la Ina geworden. Foto is niet echt je van het...deze moest op avond worden genomen en dat is nu niet het geschiktste moment.


GerJanne via  deze weg ook van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal  en op naar de volgende..

Tot slot wil ik jullie bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes en wens ik
je een fijne dag.




8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart....een echte Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk dit is een echte Ina kaart, mooi hoor.
    Knap gemaakt ook, het klopt helemaal, niks teveel en ik mis ook niks.
    Zijn jullie toch ineens nog flink ziek geweest van de Corona, bah, niks aan.
    Hopenlijk gaat het werken weer goed, probeer niet teveel te willen hoor, pas op bezweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kransje op de kaart voor GerJanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is heel fijntjes, Ina! In het echt natuurlijk mooier. Dank je wel voor je kaartje. Hij hangt heir al aan de lijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker CaS en mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart heb je voor Ger-Janne gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk Ina, mooi CAS! En dat vond GerJanne ook vast!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina