Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 1 maart 2020

CAS en Kerstpost #5

Hallo allemaal,

Allereerst dank je wel voor je reactie op me vorige kaartje. Onze lekkage is met een nood reparatie voorlopig verlopen, lekt tot nu toe niet  ondanks  de regen en wind. Pak van  me hart, er moet op korte termijn een heel nieuw dakraam geplaatst worden. De buitenbak is gescheurd. 

Heb helaas niet zoveel tijd als ik zou willen om kaartjes te maken maar dat komt wel weer.  Zie zoveel leuke challenges  waar ik aan mee wil doen en me inspireren..... Kan maar één ding tegelijk haha.

Heb nu zowaar 2 kaartjes die ik je wil laten zien. De eerste laat ik mee doen aan Cas on Friday daar is een kleuren challenge.


De stempel  en tekst is van gummiapan, deze heb ik op de beurs in Assen gekocht waar ik samen met Jolanda ben geweest.

Het volgende kaartje is een kerstkaart zodat ik hopelijk voldoende kaarten  heb tegen kerst. Ik heb weer eens in me magnolias  gekeken en kwam deze leukerd tegen. Deze heb ik gekleurd met Distress inkt en het DP is van Stampin Up.  Ik laat hem meedoen aan  kerst-mix #8



Ik hoop dat ik deze week weer bij jullie allemaal  langs kan komen en ik wens je in ieder geval een hele fijne dag/week.



10 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke kaarten Ina. Die bovenste met die leuke beer vind ik super. Mooie kleuren en wat een dotje is die beer hihi.
    Gelukkig dat je nu dankzij een noodreparatie van je lek verlost bent want wat een weer hebben we hè..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, wat fijn dat je je even geen zorgen hoeft te maken over de lekkage. Dat is toch zo naar. Ik heb het ook gehad en weet er alles van.
    Je kaartjes zijn beide heel gaaf. Leuke achtergrond heb je gemaakt met de beer! EN je Magnoliaatje is ook weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes Ina! Die Magnolia stempels blijven leuk... Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat twee enige kaarten heb je gemaakt Ina. de bovenst is heel mooi va kleur en een leuke afdrukje ook. En magnolia's blijven altijd erg mooi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaat het bij mij soms ook, daaaagen geen tijd om te knutselen, balen hoor.
    Deze 2 kaartjes heb je leuk gemaakt. Goed idee om er 2 te plaatsen en te linken bij div challenges, zo kan het ook een kost minder tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Both your cards are lovely and I like how you used the colours from the challenge in your first card. Thanks for joining us at CAS on Friday. Cheers, Kerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes zijn het geworden! Heel erg leuk de ijsbeer en de achtergrond waar je de kleuren van de challenge op een leuke manier in hebt verwerkt! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig is de lekkage even gestopt en heb je weer twee schattige kaartjes geplaatst. Ja de Magnolia's blijven toch ook nog steeds leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaartjes en die ijsbeer is echt gaaffff...heel leuk gedaan

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart voor de kleurenchallenge van CAS on Friday! Bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina