Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 15 maart 2020

De lift en CAS

Hallo allemaal,

Ik hoop allemaal gezond en wel aan de andere kant van het scherm. Enerverende week voor ons allemaal. Ik werk zoals meerdere van jullie  in de zorgsector en ben dus alert. Zoek geen mensenmassa op maar sluit me ook niet op.  Waar ik me over verbaas is de hamster woede  en dan heb ik het niet over WC papier. De schappen zijn hier zo goed als leeg en het meest door jongeren.  Enfin genoeg erover.

Vandaag laat ik je twee kaartjes zien voor 2 verschillende challenges. De eerste is een lift kaart voor K&K waar een lift challenge is, ze zijn op de helft dus je kan nog mee doen.

Voor de achtergrond heb ik meerdere kleuren distress gebruik. De stempel is van studio light en ik heat embossed. De bloem nogmaals gestempeld en naar het kleuren met distress inkt uitgeknipt verhoogd er opgeplakt.

Onderstaand kaartje de tweede dus laat ik mee doen aan Clean on Friday en challenge Boys and their Toys. Hier kan je nog aan meedoen tot woensdag 18 maart en sluit 18.00. Hier heb ik SU inkt en cardstock  gebruikt en de stempels zijn allemaal van Coosa en het kaartje is zoals ze altijd willen clean and simpel.

Ik brei er voor nu een eind aan, bakje doen met Johan en dan ga ik fröbelen. Kaartje voor de buuf die dinsdag verjaard;). Fijne dag en pas goed op je zelf. 




8 opmerkingen:

  1. That cabrio would certainly make most boys happy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooi kaart voor K&K! Dank je wel voor het meedoen! Je kaart voor de boys/toys uitdaging is ook super mooi! Sterkte daar in Friesland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    Wat een prachtig kaartje met het heat embossen en mooie stempel met klaproos denk ik?! Dream big is ook lekker stoer ...mooie mannenkaart!!! Wees alert en pas ook goed op jezelf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat twee prachtige kaarten heb je gemaakt Ina. Leuk met inkt aan de slag geweest. maar voorzichtig aan met jezelf en met de clienten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten.
    Vooral de eerste, met die opvallende kleur bloem, mooi hoor.

    Rare, nare tijden.
    Pas maar goed op jezelf en blijf alert.
    Sterkte ook voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes beide! Mannen en hun auto's, haha, zeker speelgoed soms! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte boys and their toys kaart. Leuk dat je weer meedoet met CAS on Friday. De kaart met de roos is ook erg mooi. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ina, Je hebt weer twee leuke kaartjes gemaakt. Ja het is wat op het ogenblik, heel het verenigingsleven staat stil, er s niets meer te beleven, en dan al die zieke mensen vreselijk hoor, Ik ben al 3 weken binnen.Mijn kaartje heeft gewonnen bij knutsels en kadootjes, en nu begreep ik dat jij die prijs gesponsord hebt. Hartelijk bedankt daarvoor, ik heb het vandaag ontvangen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina