Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 11 maart 2020

En toen was ze 50.....

Hallootjes,

En ja gisteren was het zover Daphne behoord nu ook tot de club van vijftigers. Zelf ben ik al even de 50 gepassseerd en er veranderd echt niets vind ik behalve twee cijfers. Aangezien ze graag kaartjes ontvangt heb ik voor een kaartje gemaakt. Ik hoefde niet lang na te denken over wat ik zou gebruiken. Geen traditioneel kaartje, integendeel.

Enige tijd geleden heb ik deze kaart gemaakt en daar was ze helemaal weg van. Vanaf dat moment zijn we ook blogdinnen. Ze heeft hem reeds ontvangen dus ik kan hem plaatsen.
Zelf de binnenkant gedaan deze keer.


De giraffe  en bladeren binnenkant is van Pink ink design, tekst voor op van Stampin Up en andere tekst binnen in is van Els Brigé. Gekleurd met distress inkt en Stampin up. De giraffe is ook geembost met embossing poeder.

Ik zou samen met Janneke zaterdag naar de Art Specially beurs gaan, tot grote blijdschap van onze mannen hebben we besloten niet te gaan. Ik werk zelf  in de zorg en moet er niet aan denken het virus evt te verspreiden. Zelf zou  ik niet gaan als ik niet fit ben, helaas  geldt  dit niet  voor iedereen. We hadden ons er erg op verheugd...volgend jaar dan maar. Zou voor mij nu de eerste  keer zijn.

Ben nu een paar dagen vrij en ga zo genieten van de zon en vanmiddag fröbelen, volgende week weer werken. Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje.



7 opmerkingen:

  1. Ja hoor, ontvangen!!
    En ik bedacht ik meteen, toen ik de envelop open maakte.... hee, die kaart viel destijds zo op (maakte je die niet als gaat disigner? Of was je toen winnaar van een challenge?), toen ben ik ook volger geworden van jouw blog.
    En nu lees ik hier dat dat inderdaad zo gegaan is!!
    Ik ben erg blij met deze mooie kaart, dank je wel.
    Verstandig dat je niet gaat, naar de beurs, je hebt helemaal gelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die giraf is helemaal geweldig en snap dat ze er de vorige keer al helemaal weg van was! Wat leuk voor haar zo'n mooie kaart te krijgen en helemaal leuk als je in blogland dinnen krijgt! Ikzit wat dat betreft al vol genoeg je kan niet iedereen kaartjes sturen, dan raak ik falliet en de tijd om er zoveel te maken heb ik ook niet! Lastig hè dat we overal bij na moeten denken wat betreft corona, maar ik denk dat jullie er wel verstandig aan hebben gedaan om het een jaartje op te schuiven! Wat in een goed vat zit????
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk kaartje en dat ze hem zo leuk vond is alleen maar leuk om hem te sturen! Jammer hé dat het coronavirus zoveel dingen door de war gooit! Maar voorzichtigheid is het belangrijkste hoor! De art gallery komt nog wel een keertje!
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Ina , geniet van je vrije dagen, zeker met dit mooie weer.Je kaartje is weer erg leuk, die giraffe is super schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ina, wat een ontzettend gaaf kaartje! Daphne vindt dit zeker geweldig!
    Als het doorgaat ga ik wel naar de AS. Ik ben vrij tot de 28e, dus kan ik mijn cliënten niet aansteken, mocht ik het krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart heeft Daphne mogen ontvangen Ina. Hij is heel grappig inderdaad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je voor Daphne gemaakt. Inderdaad er veranderd niets als je 50 wordt en het doet niet zeer. Ik denk wel verstandig om biet te gaan. Vooral als je zelf on de zorg werkt. Volgende keer maar weer dan... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina