Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 25 maart 2020

De lift 2

Hallootjes allemaal,

Wat leven we momenteel  in een bizarre wereld, Nederland wordt steeds meer beperkt mede door mensen die lekker nonchelant en soms in onwetendheid omgaan met de richtlijnen van het RIVM en kabinet. Ik kan door zo boos om worden bah bah. Ja zonde van me energie ik weet het maar het lucht wel even op......gisteren nog meegemaakt een winkel weigerde contact geld...er moest met pin betaald worden of contactloos.  Contact geld is wettig betaal middel, vele mensen in schuldsanering  of met bewindvoering hebben geen pinpas. Tevens is het schijnveiligheid want ze schuiven de boodschappen wel door.  Ze waren niet te vermurwen  bij het onplofbare vat. Ik heb voor deze man betaald en kreeg het contact terug van hem.  Handen wassen thuis  en klaar is clara.

Maar dan nu echt me kaartje, in de vrije momenten is het gelukt om een kaartje voor K&K . De lift 2 noem ik het, lijkt wel film titel.....Hiervoor heb ik distress oxide inkt gebruikt ( vorige kaartje gewone distress). 

Ik ben benieuwd wat je ervan  vindt,  zal nu nog een bakje  doen en dan op naar me werk. Probeer zo snel bij je langs te komen. De puf ontbreekt een beetje. In ieder geval een fijne dag en blijft gezond. En bedankt voor je reactie op me vorige kaartje


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje geworden en ja we leven in een rare wereld nu...vanochtend boodschappen gehaald en ook daar is anderhalve meter uit elkaar wordt gevraagd, maar als de mensen dan gewoon in een gangpad in de weg blijven staan en stelletjes of gezinnen nog steeds gezamelijk boodschappen doen heeft niemand er dan nog niets van beegrepen...ook omdat het zonnetje er nu is willen veel mensen naar buiten en die blijven naast elkaar lopen en ja ook op mijn werk maak ik bizarre dingen tegen, maar helaas het is niet anders en als ik twee mensen naast elkaar op een bankje in het zonnetje een biertje zie drinken...denk ik door jullie gaan we straks verder op slot en komen we met ze allen in een economishe crisis terecht en daar wordt niemand vrolijk van...dus I stay at home...en gezellig met mijn mannetje een bakkie doen en dan maar lekker aan de knutsel en hopen dat we dit met zijn allen gauw te boven komen.

    liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart h een je gemaakt Ina. Lekker vrolijk. Ik had zelf dezelfde ervaring bij die winkel.moest week thermometer voor mijn moeder kopen. 5.00 euro had nog een briefje in de beurs dus betalen. Moest pinnen...daarna de vraag of ik er voordeel kaart had . Die had ik pakt ze wel aan...... later drong dit pas tot me door. Bizar allemaal. Maar goed niet te druk maken. Het zijn al bizarre tijden
    Het ga je goed . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    ja, het is soms om verdrietig van te worden. Lief van je dat je even voor die klant betaalde. Maar ik hoorde wel dat op metaal en dat is contant geld natuurlijk, het virus lang kan overleven. Maar ja, net als bij AH, daar geven ze gen koopzegels meer, maar je mag wel een boekje inleveren...snap ik ook niet...
    Je kaart ons trouwens heel mooi! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina,
    Erger je maar niet aan helaas roekeloze mensen en blijf zelf maar alert, lief om die meneer te helpen!
    We moeten maar bezig blijven hè, en hopen dat de inspiratie komt. Je kaartje is heel mooi en ja oxide inkt is zeker heel anders om mee te werken. fijn gewerkt?, ik heb overdag gewerkt.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.
    De kleuren combinatie vind ik heel mooi!
    Ik heb verf, die geeft ook van die opvallende kleuren, kun je mooie dingen mee maken.
    De bloem vind ik ook super mooi op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kleurrijke kaart heb je gemaakt Ina, genieten dit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina