Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 1 april 2020

Janneke uitgedaagd

Hallootjes,

Wat gaat de tijd snel, vandaag alweer 1 april. Ook al is het een vreemde tijd de dagen vliegen voorbij. Een poosje geleden  heeft Janneke voor zowel voor haar zelf  als mij de zomerhit bij Hanglar & Wings besteld in Zweden. Hoe lief van haar omdat ik daar zelf niet kan bestellen en ze weet hoe mooi ik deze stempels vind. Maar goed ook dat ik PayPal account heb hahaha. Verleden week kregen we beide de kit binnen en we waren blij verrast.

Ik heb Janneke uitgedaagd om met één van stempels van de set Tradgardssnackor een kaartje te maken. Ik zou eerst met het jongetje een kaartje maken maar ik ben geswitcht naar het meisje.

Cardstock en dsp is van Stampin Up. Aquarel papier vaan Florence. Ingekleurd met SU en Distress. Tekst stempel is van een Friese set en betekend: ik denk aan je. Een collega van mij heeft het kaartje naar ouders gestuurd die in een verzorgingshuis zit en geen bezoek mogen ontvangen.

Voor nu een fijne dag verder en ga je ook mee kijken naar wat Janneke gemaakt heeft? Pas goed op jezelf en hou vol!


6 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Ina ;O)
    Ik vond het leuk om te doen .. leuke dag!

    Dikke Tût,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook zo'n leuke kaart met dat Hanglar&Stanglar meisje.
    Leuk dat jullie deze uitdaging hebben gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een leuke stempel!!
    Mooi kaartje maakte je ermee.
    Vrolijk, helemaal goed om mensen in deze tijd even op te vrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ene prachtig kaartje!! En een leuke uitdaging meteen! Ik ben al bij Janneke geweest en ook zij maakte en heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kleurrijk kaartje geworden..ben ik niet zo gewend van jou, maar niet te min is het een mooi kaartje geworden.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie vrolijke kaart heb je met die aparte stempel gemaakt Ina. Mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina