Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 16 april 2020

Janneke uitgedaagd #2

Hallo allemaal,

Ik hoop dat je ondanks onze intelligente lockdown fijne paasdagen heb gehad.  Ik heb heerlijke zitten te fröbelen.  5 dagen achter elkaar vrij...heerlijk. Ik heb Janneke uitgedaagd om een kaartje te maken met de hÄngler and Wings set Ullrick och Ullrika.  Ik heb deze keer voor het meisje Ullrika gekozen omdat ik met Ullrick al een paar kaartjes heb gemaakt en eentje staat nog in de wacht. Eerst moet de post zijn werk hebben gedaan.

Deze jongedame met haar schaapje heb ik gekleurd met een combinatie  van SU inkt en distress. Cardstock is van Stampin Up. De ontvangers  waren blij verrast en vonden het een prachtige kaart.  Ik ben benieuwd  naar het  kaartje van  Janneke en deze kan je *HIER* zien.  Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!



Challenges:


11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Ina. Mooi afdrukje en leuk ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Ina, bedankt voor de uitdaging ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefje.
    Ulrick vond ik erg leuk, maar deze Ulrika is ook een schatje.
    Leuk, de tekst erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! Schattig met dat schaapje erbij..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig kaartje en mooi ingekleurd hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk de uitdagingen tussen jou en Janneke. Een leuke en lieve kaart heb je gemaakt. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a wonderful card.
    Thanks for joining us at Animal Friends
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine tolle Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ein fabelhaftes Werk. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Crafting is a great way to 'lose yourself' for a while during these distressing times, the card you've made is beautiful. That's such a pretty image, coloured beautifully. Thanks for entering your wonderful creation at Love To Craft Challenge.
    Irena DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina