Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 18 april 2020

Kerstpost #10 en Ullrik...

Hallootjes,

Allereerst dank je wel voor je reactie op me vorige kaartje(s), ik blijf het leuk vinden om een reactie te krijgen.  Klein of groot maakt niet uit, ik geniet ervan. Ik heb het gevoel dat de tijd nu nog sneller gaat als normaal, weet niet hoe jullie dat voelen...

Ik moest zojuist wel een beetje in mezelf lachen, vandaag me twintigste blogberichtje  van het jaar en we zijn nog maar mits april. Verleden jaar maar 13 in het hele jaar, een persoonlijk record voor mij hahahaha.

Vandaag  laat ik 2 kaartjes zien. De eerste is een kerstkaartje  en deze heb ik gemaakt met één van me favoriete kerststempels met stansen. Ideaal als knippen iets minder gaat. Het is er eentje van MFT en deze laat ik ook meedoen aan kerst-mix #15 waar ze he favoriete kerststempel vragen. Ik heb niet de traditionele kerst kleuren gebruikt. Ik heb de kleuren Whisperwhite, Fresh Fig en Soft Seafoam  van SU gebruikt, de tekst is van craftemotions en strasssteentjes uit voorraad.

Volgende kaartje kan ik nu wel laten zien denk ik....voor de Pasen al op de post gedaan. Ik heb hiervoor  Ullrik gebruikt uit de Pure Hapiness kit van hÄngler and Wings.  Deze keer in een paarse variant ook al houd ontvanger  van roze.  Is misschien  ook wel mooi maar nu voor  Highland Heather en DSP van Stampin Up gekozen net als de tekst. Deze stempel vind ik zo gaaf en niet alleen voor de Pasen.



Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond. Ik hoop dat je het volhoudt om zoveel mogelijk binnen te blijven etc, etc. Maar hoe beter we deze adviezen en maatregelen op volgen, hoe groter de kans dat we allemaal gezond uit deze periode komen. Ik ga nu een frisse neus halen op de fiets en dan fröbelen, de wind is hier achterhuis nog te koud om buiten te zitten.




8 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, hier is het vandaag ook een stuk frisser en zelfs wat regen. Maar ook even gefietst en daarna gefreubeld en nu genieten van al het moois in Blogland;)
    Van kerst naar pasen vandaag bij jou. Mooie kaarten en die ijsbeer vind ik zo leuk kijken, zo van..."had je niet gedacht he.."
    Fijn weekend nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Grietje, het blijft leuk om te doen. Wij gaan 's morgens met de honden wandelen en verder veel thuis, ook buiten in de tuin. Maar als ik dan boven zit op mijn hobbykamer, dan komen er echt veel mensen voorbij en is het druk in de stad,ik heb het idee dat de mensen niet meer zo goed opletten en ik blijf erbij dat ik denk dat de lockdown niet echt gaat helpen.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    Wat een enige kaartjes! EN wat goed van je dat je al zo vaak wat geplaatst hebt! EN natuurlijk helpt de lockdown wel. Als deze maatregelen niet genomen waren hadden we zo ontzettend veel meer besmettingen en doden gehad! EN wat voor druk hadden we dan in de zorg gehad? Nog meer dan nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes Ina! Ja, die kerststempel is echt leuk :-) Blijf maar gezellig kaartjes posten, hoor! Zeker bij Kerst-Mix, haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ijsbeer heb ik niet, maar ik vind dat echt een hele Leuke stempel!!
    Kan me voorstellen dat dat je favoriet is😊.
    Mooi met de grote tekst gecombineerd, een CAS kaart maar toch een warme uitstraling (ondanks de schaatsen)
    Fijne dag vandaag! Jammer dat de wind te koud is, maar dan kun je wel lekker knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele mooie vrolijke kaarten Ina. Hopelijk wordt het volgende week weer wat zonniger en kunnen we in ieder geval in de tuin gaan zitten. Houd vol en laten we hopen dat er na 28 april de regels wat versoepeld worden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart. Elke keer als ik de stempel voorbij zie komen denk ik wat een leuke stempel. Misschien toch eens op mijn wensenlijstje zetten;) De andere kaart is ook erg leuk. Nog een fijne zondag. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina