Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 26 april 2020

Knuffel konijn

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het goed met je gaat daar aan de andere kant van het scherm. Qua weer mogen  we niet klagen, vooral nu de wind wat is gaan liggen. We moeten met zijn allen nog even volhouden en gelukkig hebben we een redelijk groot erf  en hebben we onze hobby.

Over de hobby gesproken vandaag heb ik de tussen de bedrijven door een kaartje gemaakt met de stempel knuffelkonijn van Els Brigé.  Verder eens een even me papier wat geordend, stempels op MP gezet en in het zonnetje koffie gedronken met me mannetje.

Zoals je een ziet een vrij "simpel" CAS kaartje en ik laat hem mee doen aan challenge van Cas on Friday #178-bunnies.  Behalve het konijntje en tekst van Els Brigé heb ik cardstock en inkt van SU gebruikt. De kleur Wisteria wonder vind ik erg mooi, helaas is deze uit de collectie dus ik ben erg zuinig op het cardstock. De stempel achter het konijntje is ook van Stampin Up.

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond. Morgen koningsdag en ik ben heerlijk vrij. Ga denk ik lekker fröbelen met me nieuwe stempels van hÄnglar & wings. Gisteren gekregen en ik denk een verslaving erbij hihihi...ach er zijn ergere verslavingen denk ik maar...


6 opmerkingen:

  1. Een schattige kaart met het konijn. Ik ben nog gezond hoor, maar ben ook veel binnen op mijn dagelijkse blokje om of rondje op de fiets in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een heel lief kaartje.
    De kleuren zijn neutraal, daardoor zou je het ook naar een man of jongen kunnen sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een een leuk lief kaartje met het konijntje Ina. Jij ook gezond blijven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lieve kaart met dat lieve "knuffelkonijn" Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig kaartje! Heel leuk met het lieve konijntje! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina