Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 12 april 2020

Ullrik och Ullrika

Hallootjes  allemaal,

Op deze toch iets bijzondere 1ste paasdag, kom ik jullie door middel van een kaartje  fijne Pasen  wensen. Ik heb heb hiervoor  Ullrik gebruikt uit de Pure  Happiness kit van hÄngler & Wings gebruikt en zowaar weer het jongetje hahaha. Wat ben ik blij dat Janneke deze kit voor mij heeft besteld, nogmaals bedankt!! Eigenlijk heb ik 2 kaartjes gemaakt met Ullrik, zelfde lay-out maar door  de kleuren hele andere uitstraling vind ik. Maar zou zeggen oordeel zelf.....



Bij beide kaartjes  is het cardstock, dsp van SU. Gebruikte inkt: Stampin up, distress en Versafine. Friese tekst  van Marianne design en de andere van SU. De stans met gaatjes is van crealies.

Gisteren ook een paar bloemetjes gehaald om de boel wat op te fleuren, echter Tijger vond dat minder geslaagd...

Tot slot wil ik je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje en wens ik je fijne dagen. Blijf gezond en zoveel mogelijk thuis. Ik ga lekker aan de freubel en jij?


6 opmerkingen:

  1. Zijn weer prachtige kaartje geworden en het groene kaartje trek mij wel aan...maarde echte favoriet is toch wel Tijger in b;oempot hoor hahaha
    Fijne paasdagen

    Liefsss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paaskaartjes! Ik vind ze allebei leuk! Je kat is een echte tijger! De bloempot is van hem!haha! Fijne paasdagen en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je paaswensen Ina, en wat een leuke kaartjes heb je gemaakt echt een mooi paas sfeertje!!! Haha die tijger die vind het wel prima zonder viooltjes!!! Fijne paas verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je goed ee paaswens een. Jij ook maar fijne dagen.leuke kaarten een.kleur doet heel wat! Wat een mooie foto van tijger. Altijd leuk om ergens in te kruipen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, kijk die Tijger een lekker plekje gevonden hebben. Ik snap dat hij dat niet graag op wil geven.
    Je kaarten zijn allebei leuke geworden. Het verbaast me inderdaad altijd wat kleur doet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad 2 hele verschillende kaartjes.
    De eerste vind ik erg lief, maar dat komt dier de kleur, die is zó gezellig.
    De 2de is wat somberder, wat stoerder ook.
    Gave lay out, meer dan een lekke stempel heeft de kaart eigenlijk niet nodig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina