Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 13 april 2020

Gelift en Kerstpost #9

Hallootjes,

Daar was ik deze 2de paasdag alweer met kaartjes, gisteren heb ik heerlijk zitten freubelen en ik denk gezien het weer buiten, ook al komt het zonnetje erdoor dat ik vanmiddag  weer aan de freubel ga.  Straks ga ik eerst onderstaand kaartje posten voor vrienden. Ik heb diep respect voor Jan, man en vader van het gezin. Ook in deze tijd doet ie het allemaal  grotendeels in zijn uppie. Thuiswerken en voor vrouw met parkinson en dochter met willie prada syndroom zorgen.  Ik wilde iets maken met de set knuffelkonijn  van Els Brigé maken maar de inspriratie ontbrak totdat ik gisteren bij Ellen dit kaartje zag...en daarna dit kaartje gemaakt

Dsp is van Lawn Fawn, tekst is van stampin up en de konijntjes van Els Brigé. Ik Pasen of niet ik ben daarna overgestapt naar de winterse sferen oftewel een .kerstkaartje gemaakt voor kerst-mix.challenge-14 alweer, deze keer een kleuren challenge.  Ik heb hiervoor een magnoliastempel gebruikt en de kleuren Old olive, Real Red en Sahara van Stampin Up. De strik bewerkt met Wink of Stella voor een beetje glitter. Tekst is van Studiolight. 


Voor nu wens ik je fijne dag verder en blijf gezond! Tot laterssssss




8 opmerkingen:

  1. Een lief knuffelkaartje en heel iets anders je kerstkaartje maar ook mooi gedaan! goed bezig hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartren INa. pasen en kerst eigenlijk kan het niet gekker... Maar toch erg leuk. Het is nu echt weer om te freubelen het is erg koud! door de noorden wind. Maar aan het eind van de week krijgen we weer beter weer. We m,oeten ons maar wat rustig houden en inderdaad gezond bliven dat is van belang! Het ga je goed. en veel knutsel plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart en zo toepasselijk. Kerstkaart is ook erg leuk. Jij gaat ook lekker met je kerstkaarten. Lieve groet en knuffel Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt, ook die van gisteren zijn erg schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, jij vliegt echt van de hak op de tak, eerst Pasen (Wat een ontzettend lief kaartje is dit!!), daarna meteen Kerst.
    Mooie kleurtjes.
    Heerlijk om in de tuin te knutselen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart Ina! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina!
    Wat een gave kaart. Ik herkende meteen de kaart van Ellen erin. Dat heb je heel mooi gelift. Lief dat je laat weten dat je aan hem aan denkt. Sommige mensen krijgen heel veel op hun bordje en in deze tijd voelt dat extra.
    Je kerstkaart is ook heel gaaf! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaartjes geworden en je paaskaartje is erg leuk.

    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina