Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 5 april 2020

CAS en Kerstpost #8

Hallo allemaal,

Ik hoop allemaal nog gezond  en wel aan de andere kant van het scherm. Van het weekend lekker genoten van het zonnetje, was door de harde wind te koud om echt buiten te zitten. Samen met Johan alle bestrating en tuinset gereinigd, bloempotten  geleegd en dat soort klusjes. Nu nog bloemen halen en dan zijn we klaar voor de zomer.

Het is me ook nog gelukt om twee kaartjes te maken voor beide kaartjes heb Ik een schets gebruikt, de meesten vinden het fijn en voor mij een uitdaging op zich. De schets die ik hier gebruikt heb is de allereerste  schets van kerst-mix challenge en ik laat dit kaartje meedoen aan CAS on Friday zwart/wit met nog een kleur.


Daarnaast heb ik ook onderstaand kerstkaartje gemaakt en daar heb ik onderstaande sketch gebruikt en laat ik tevens mee doen aan Kerst-Mix #13 werd tijd dat ik weer eens meedoe. Moet zelf aan de kleuren wennen....heel anders dan ik normaal gebruik.




Twee totaal verschillende kaartjes en ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt.  Tot slot wil ik je bedanken voor het langskomen en reactie op me voorgaande kaartjes. Blijf alert en gezond.




8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd. Die koe is echt schattig. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Groetjes, Anita
    Je kerstkaart is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk is dat he? Als de zon schijnt lijkt het wel of er meteen meer energie in de mensen zit, inclusief mijzelf.
    Je kaarten zijn allebei heel leuk! Die met de koe is top en de kerstkaart is mooi, zeker ook van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, die koe.
    Mooi, dat zwart, wit en beetje rood.
    Die blowen, ach ach, dat maakt het echt schattig.
    Je kerstkaart vind ik wel erg mooi hoor, juist de kleuren.
    Gek dat het bij jullie te koud was om buiten te zitten , hier echt warm, de hele dag, pff.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je goed uitgeleefd het weekend Ina en hier was ook het windje best fris maar het ziet er wel vriendelijker uit en geeft ons een beetje energie hè! En ook nog 2 kaartjes...voor mij het zelfde hoor liever geen schets, soms ontkom ik er voor een gastkaartje niet onderuit maar dat is dan echt afzien! Je hebt je er goed doorheen geslagen, hihi en zijn goed geslaagd!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten Ina! Gezellig dat je meedoet bij Kerst-Mix (en CAS on Friday) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten Ina ;o)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix & CAS deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten zijn het geworden! Vind het koetje wel heel erg leuk! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute! Thanks for joining us at CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina