Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 8 april 2020

Uitgedaagd door Janneke

Hallo allemaal,

Daar ben ik zowaar weer met een kaartje, deze keer ben ik uitgedaagd door Janneke.  Enige tijd geleden heeft ze zoals jullie eerder hebben kunnen lezen de kit Pure Happiness voor ons bij hÄngler & Wings gekocht en nu daagde ze mij uit om met de Svärmeri stempelset een kaartje te maken.  Moest gisterenmiddag  nog bedenken hoe en wat ik wilde gebruiken maar het is gelukt. Ik heb dit keer voor het jongetje gekozen...ook al riep het meisje mij hihihi. Op één  of andere manier trekt meisjes meer dan jongetjes bij mij en bij jullie?


Ik heb deze keer de kleuren inkt en dsp van Stampin Up gebruikt. Het zijn de Incolor kleuren Rococo Rose, Pretty Peacock en Seaside Spray.  En de stempel en tekst gestempeld met Versafine. Ik ben benieuwd wat Janneke heeft gemaakt, ga je mee kijken? In ieder geval een fijne dag  en blijf gezond!



8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje geworden en eerlijk gezegd...zo ken ik je weer met deze kleuren en de rust van het kaartje...mooi gedaan.

    liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om het jongetje te zien op je kaart.
    Mooie combinatie van kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla.
      Had je graag bij je gekeken maar kan geen blog vinden.

      Fijne dag

      Verwijderen
  3. Een mooie kaart heb je met die leuke stempel gemaakt Ina. Ik heb bijna ook alleen meisjes-stempels en plaatjes nu ik er over nadenk hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje vind ik prachtig! Ik hou zelf niet van deze stempels omdat ze een uitdrukking missen. Maar jij hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Ik ga gauw even bij Janneke kijken.
    Fijne avond, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Ina! Mooie sketch heb je gebruikt! Ik herken hem ergens van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig, wat een liefje, deze knul.
    Ik heb dat ook, zeker voor fee-tjes, kies dan bijna altijd voor meisjes.
    Maar je kan deze vaker gebruiken hoor, echt een leukerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina