Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 10 februari 2021

Dutch Card Lovers

 Hallootjes,

Dit keer  een super kort berichtje om te voorkomen dat ik vergeet mij kaartje te plaatsen welke ik speciaal voor DCL#340  heb gemaakt. Iedere keer als ik denk ik wil meedoen ben ik te laat🙈. Het is een mixed media stijl a la Ina weer geworden.  


Ik heb 3 blokken van onder naar boven gemaakt met distress inkt,  shipped sapphire - peacock feathers - cracked pistachio,  het zeepaardje is van Studiolight en ingekleurd  met distress  spun sugar - shaded  lilac  - picked  raspberry.  Met witte inkt van SU en een stencil "bubbels" gemaakt.

Ik hoop dat blogger nu mee werkt en me kaartje normaal plaats, kaartje van gisteren was na 4 uur pas zichtbaar op blogs waardoor je hem misschien gemist hebt. Ik ga nu bankhangen en tv kijken. Was erg druk op me werk, gelukkig kon ik nu wel op me werk komen😄.  Fijne dag en blijf gezond.



13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ina, je hebt een hele leuke manier gevonden om de Trio-colorblocking uit te voeren.
    Bedankt voor je deelname bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! EN je bent gelukkig op tijd. Ik zag het, dat het even duurt voor de kaarten online komen. Raar he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En deze vind ik ook zo mooi! Leuk met die kleurenblokken. En dan dat zeepaardje, prachtig ingekleurd!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Ina, de kleuren en het zeepaard vind ik schitterend, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, prachtig ook de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina.
    Allereerst, ik zag je mail voorbij komen, maar lag al in bed, ik was kapot, drukke week gehad en incombinatie met de sneeuw en kou kan ik dan echt wel 10 uur slapen en nog moe zijn haha.
    Maar, je mail was net binnen en toen heb ik even gekeken in de leeslijst en ik zag je kaartje er wel tussen staan hoor!
    Mijn blog doet dat ook......dan plaats ik een kaartje, maar is het voor mezelf nog niet te zien terwijl andere het wel kunnen zien. Ik kan mijn kaartjes ook altijd linken bij de challenges, dus ik laat het maar zo.
    Maar, nogmaals, ik zag jou kaart dus wel nadat je het geplaatst had.
    Wat een ontzettende mooie kaart is dit zeg, de achtergrond, wauw, het verloop van de kleuren, zo mooi!
    Het zeepaardje is de blikvanger, maar als je naar het hele geheel kijkt klopt het helemaal.
    Prachtig gemaakt en op tijd gelinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is je achtergrond, leuk ook de bubbels erbij! Het roze zeepaardje staat er prachtig bij, een mooie kaart! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deze kaart, knap hoor die mooie achtergronden maken, mij lukt dat niet. Ik hou het maar bij paperblocs.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de leuke achtergrond. Een mooi zeepaardje. Leuk zo in het roze. Ja die blogger doet inderdaad soms vreemd.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukt hoor, helemaal op tijd! Wat een mooi achtergrondje voor dit leuke zeepaardje. Mooi ook de subtiele cirkels in de achtergrond. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi zee-kaartje. Mooi geworden met de 3 kleuren voor de challenge! Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zoals je de achtergrond gedaan hebt zo komt het zeepaardje helemaal tot zijn recht.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs mooi en heel gaaf deze kleurtjes. Spat van je scherm af! Zeepaardje heb je ook mooi gekleurd!
    Heel mooi kaartje vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina