Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 5 februari 2021

Liftchallenge en stempel in de herkansing

 Hallootjes!

En klaar voor de kou en sneeuw? Als de voorspellingen uitkomen valt hier zo'n 30 centimeter sneeuw. Gelukkig hoef ik maandag pas weer te werken. Wat heb ik genoten van jullie reacties op me vorige kaartjes. Vandaag 2 kaartjes te showen...deze keer met kleur;)

Onderstaand  kaartje voor de Liftchallenge gemaakt, echt een challenge naar me hart. Vraag me af hoe vaak ik mee mag doen. Ik heb me nieuwe achtergrond stempel gebruikt. Deze geheat embossed  en als medium Distress Oxide en ja niet Johan zijn cup of tea...alweer hahahaha 


Ook heb ik met dezelfde techniek en stempel een nieuw kaartje gemaakt  omdat de meningen nog verschillende over deze uitvoering. Nu wat meer kleur en helaas kan me mannetje nog steeds niet bekoren. Iets beter zegt hij. Is gewoon zijn stijl niet en hoe denken jullie er over? Misschien moet je hem vergroten...komt ie beter tot zijn recht.


Met mijn "olifantje" van de vorige post ben ik in de top 3 geëindigd bij CAS en dat vind ik altijd weer een opsteker. Eigenlijk had ik een blogronde in mijn hoofd maar omdat ik meer dan genoeg computer werk heb gedaan deze week en ik dit op me matje vond zojuist 
 

Is me voornemen gewijzigd...wat er in zit zie je later....ik had iets leuks gezien bij deze winkel en het was nu weer voorradig..Cornelie had mij niet deze link moeten geven;).

Fijne dag verder, blijf gezond en geniet van het verwachte winterweer.

Challenge's 

16 opmerkingen:

  1. Mooi die kleuren bij beide kaarten! En tja, dat heb ik met m'n hubby ook vaker; dan vind hij 't wel mooi, maar niet super... Gelukkig ieder z'n smaak... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow goed gelift Ina heel knap wat een gave kaart! En je tweede kaart, bedoel je mij? whaha jammer dat ze bij de blogreacties geen Emoji's hebben op de pc ...bij mij niet. Je 2de kaart met deze stempels is veeeeeeeeeeel fleuriger dan de vorige, of was ik wat somber gestemd dat kan ook hè! Zelf vind ik een eerlijke mening in ieder geval opbouwend, daar kun je wat van leren toch? ik denk dat jij dit ook vind. Gefeliciteerd met je opsteker en niet de hele winkel leeg kopen hoor, hihi die Cornelie ...lol. Goed weekend!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop niet dat ze moeten zoeken in de polder, ik moest er zo om lachen!!! Heerlijk vooruitzicht ook tot maandag vrij ... enjoy it!!!

      Verwijderen
  3. Ik moet wel lachen om jou en Gerrie 😉. Twee super mooie KLEURIGE creaties Ina en véél plezier met je nieuwe aanwinst, ben benieuwd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie liftkaart is het! Super die achtergrond stempel. Dat is het leuke van bloggen, he, dat je iets bij elkaar ziet dat je zo mooi vindt en niet wist dat het bestond. Wat zul jij blij zijn met je nieuwe aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten hoor! Prachtig van kleur en een toffe techniek van deze challenge.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker bezig met deze challenge. Super leuk zeg. Ik nlijf deze techniek leuk vinden. Zoveel mogelijkheden!
    Hartstikke toffe uitwerkingen, mijn voorkeur gaat naar de 1e!
    Sorry dat ik je besmet heb met het Cloud9 virus ;-) Leuk he allemaal. Lekker van genieten!
    Leuk dat je nog een kaart hebt ingestuurd. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Ina. Lekker met inkt bezig geweest. Nu met meer kleur, ook leuk ik vind die vorige van je wel he appart..eens wat and er s. Maar deze zijn fleuriger. De kaarten van je bericht hieronder xijn heel erg leuk.. zeker in deze tijd.. ik hoop dat ze morgen de wegen schoon kunnen houden wij moeten met mijn moeder naar Leeuwarden... corona vaccinatie. Spannend. Dus van mij hoeven er geen vergdn sneeuw te komen
    Al is witte wereld wel mooi . Hopelijk kunnen we nog schaatsen...
    We wachten maar af. Nog een goed weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten Ina, vooral de eerste vind ik super. Leuk hé zoals die winkel je bestelling inpakt, net een cadeautje over de post ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kaartjes Ina!
    Mooie kleuren.....je hebt het leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze allebei gaaf, ik houd ook wèl van de stijl van de onderste en inderdaad wat meer kleur is ook mooi!
    Ja, Cloud9 is een heel leuke winkel, we zijn ook heel blij met haar als sponsor! Fijn dat je enthousiast meedoet met onze Liftchallenge, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik me voorstellen dat jullie blij zijn met haar als sponsor. Ze besteed er ook echt zorg aan. Leuk ingepakt, kadootje op zich.

      Verwijderen
  11. De eerste kaart vind ik héél mooi.
    De 2de ook trouwens, maar anders.
    Met de kleuren vind ik het mooier dan de vorige keer.
    Die man van jou, haha, zo eerlijk.
    Mijn man bemoeid zich nooit met mijn kaartjes, ik laat wel eens iets zien maar hij vindt er nooit zoveel van.
    Soms best jammer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke techniek is dit hè Ina! Je kaartjes zijn beide prachtig. De eerste is wel echt mijn favoriet. Ik heb die achtergrond stempel ook en vind hem zo leuk en vrolijk. Zeker zo met die mooie kleuren er op en leuk hoe je een cirkelmasker gebruikt hebt bij het blenden. Tof effect!! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaarten! Gelukkig kunnen we naar beneden scrollen. Anders had ik deze gemist. Ik vind ze beide super! Wat een mooie kleuren bij elkaar.
    Nou scrol ik weer naar boven. Tot zo...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina