Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 31 januari 2021

Katzelkraft meets...

 Hallootjes!

Daar ben ik zowaar alweer op deze winterse zondag. Wat fijn dat het zonnetje schijnt doet gelijk een stuk vrolijker aan. Was de regen nu wel even zat, het verpest mijn humeur niet maar toch. 

Gisteren heerlijk met mijn inktjes gespeeld en deze zie je later. Wat ik wel kan vertellen is dat de gebruikte stempel van hier onder in de herhaling gaat. Tegelijk tijd dank jullie wel voor jullie eerlijke reactie en ja smaken verschillen gelukkig! Deze keer laat ik jullie kaartjes zien welke ik gemaakt heb met Les Jungles van Katzelkraft. Eindelijk kunnen kopen op MP, iemand  deed ze van de hand voor een redelijk prijs en nieuw niet koop momenteel. Ik heb ze gemixt met een paar andere favoriete merken dat is het leuke van onze hobby.

Onderstaand heb ik voor Willem gemaakt die afgelopen dinsdag jarig was.


De tekst is van Els Brigé  en de ballon van Tim Holtz, gebruikte inkt distress en versafine en SU net als het cardstock.  Het volgende kaartje voor de voorraad, altijd handig voor de buurvrouw die op het laatste moment nog een kaartje nodig heeft..


Zowel het cardstock, DSP , Die en inkt zijn van Stampin Up. Tekst is van Joy. Crisplint, touwtje en sequins uit eigen voorraad. Beide wat in CAS stijl en iets meer in Johans zijn straatje🤣🤣.

Ik wens je voor nu een fijne dag/week. Wil nog even kleuren en dan hoop ik later bij je langs te komen. Nu nog wat Me Time. Pas goed op jezelf en blijf gezond!



Challenge's 

15 opmerkingen:

  1. Ik doe weer met Johan mee ...lol. Wat zijn deze kaartjes leuk Ina! Die olifant laat goed zien hoe we nu verjaardagen vieren en baalt, geen visite, ik vind hem kostelijk!!! Komt jou buurvrouw ook wel eens kaartjes halen, grappig bij mij ook!
    Geniet van je me-time .... xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk beide kaartje, fijne avond liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes vooral de stempel met het olifantje is grappig. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerie en Johan hebben een draadje geloof ik hihi, wat een bof dat je deze super leuke stempels op de kop hebt getikt, enige kaarten Ina!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten! Ik snap best dat je deze stempels graag wilde hebben. Die olifant is geweldig, die lijkt echt niet blij met zijn verjaardag...
    Ik heb ook zo'n buurvrouw nodig als de jouwe. Mijn voorraad kaarten wordt zo langzamerhand groter dan ik kan versturen.
    Fijne avond nog!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een superleuke kaarten allebei! Die met de olifant vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. two awesome cards. Fun colors and so glad you shared over at Crafty Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappige kaarten, Ina. Wat een leuke stempels! Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn beide erg leuk.
    De 2de, die tekst, daar hou ik van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaartjes! Maar die olifant is favoriet. Heel erg mooi en leuk mix and matchen. Ik hou er ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....wat heb je twee gave kaartjes gemaakt Ina.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat twee leuke kaarten heb je gemaakt Ina. Lekke4 bezig geweest.zeker was het gisteren heerlijk weer. De zon daar worden we blij van... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartjes zijn hilarisch Ina! Vooral die uitgetelde olifant vind ik zo grappig!! Ik denk dat hij zijn feestje al achter de rug heeft..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahah, ook bij mij is die olifant favorite, superleuk kaart! Maar je zebrakaart met zijn gave trui is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Zo krijg ik ook weer andere ideeën voor deze stempels... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina