Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 2 januari 2021

Janneke 50

 Hallootjes!

We zijn alweer de 2de dag in het nieuwe jaar 2021 en wij wensen je/jullie een voorspoedig, liefdevol, creatief en vooral een gezond jaar! Ook wil ik je bedanken voor je blog vriendschap en bezoek. Kleine lichtpuntjes en vrolijkheid in een bijzondere tijd!

Vandaag laat ik een kaartje zien welke ik gemaakt heb voor Janneke, zij is op oudjaarsdag 50 geworden. Met kerst en oud en nieuw jarig zijn is niet leuk qua kaartjes. Bij mijn broers stond er bijna altijd een felicitatie in de kerstkaart. Ik heb voor Janneke bewust deze lieve Tilda met tulpen opgezocht aangezien ze gek op tulpen is.  Het is een kaartje in vintage look a la Ina geworden en weer een mengelmoes aan merken.


Ik zag dat ze hem tijdig heeft gekregen dus ik kan hem veilig plaatsen. Voor de liefhebbers hierbij het "recept"  van de gebruikte spulletjes: magnoliastempel, tekst van Joy en de cijfers stans van Marianne design.  Randpons Martha Stewart. Cardstock, rhinestones  en inkt van SU.  Distress inkt en DSP van Maja.  Ben benieuwd wat je ervan vindt. 


Challenge's;

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ina, je hebt helemaal gelijk mijn schoonbroers zijn op en vlag na Sinterklaas jarig, dat is niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card for your friend, such a sweet image and the design is lovely. Thank you for joining us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog de beste wensen Ina en wat heb je een mooie kaart voor Janneke gemaakt. Leuk dessin-papier en Tilda is mooi ingekleurd. Lief om haar een échte felicitatie-kaart te sturen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina,
    dat is zeker waar, wat je zegt over rond de feestdagen jarig zijn. Dus des te leuker dat je zo'n mooie kaart voor Janneke hebt gemakt. Hij is heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Ina! En weer een mooi blogcontact bij elkaar in 2021. Je hebt Janneke een hele mooie Sarah verjaardagskaart gestuurd met een bos tulpen. Ik hou ook van een bos tulpen in een vaas.
    Fijne dag vandaag ... xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief om een speciale verjaardag kaart te maken.
    Mijn vriendin is 22 December jarig, maar elk jaar maak ik voor haar en kaart voor haar verjaardag en een andere kaart voor de feestdagen voor het hele gezin.
    Zeker als je 50 wordt verdien je wel wat extra aandacht😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In december jarig zijn lijkt me echt niet leuk dus jouw lieve kaart zal gewaardeerd worden! GOED 2021!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jullie ook de allerbeste wensen! Wat lief dat Tildaatje met haar tulpjes, voor haar een goede keus en een mooie kaart! Jarig zijn in die tijd is niet zo heel leuk, lijkt mij, net als jarig zijn rond 5 december.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en mooie persoonlijke kaart. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuke kaart voor Janneke gemaakt ik wens jullie het allerbeste voor 2021. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De allerbeste wensen voor 2021. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor de jarige. Het lijkt me inderdaad niet leuk om op oudjaars dag jarig te zijn. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook de allerbeste wensen, en je hebt weer een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely and cute.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ganz wundervoll! Gefällt mir sehr.
    Danke für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina