Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 10 januari 2021

Forever Fern

 Hallo!

Alles goed daar aan de kant van het scherm? Bij ons gaat alles zijn gangetje en we zijn gelukkig nog steeds verkoudheid vrij en voor zover wij weten ook geen Covid. Ons harig kind op vier pootjes en rood/wit van kleur lijkt weer hersteld te zijn. Voor de zekerheid laat ik komende week zijn bekje checken bij de dierenarts. Hij en ook wij mistten Tijger wel in het begin.  Willem is nu meer huiselijk en ook wat meer knuffelig. 

In het weekend van oud en nieuw ben ik zowaar aan de freubel geweest. Even verstand op nul en al rommelend zag ik Forever Ferm van SU nog ongebruikt op mijn bureau liggen oeps....aangezien ik kerstkaartjes moe was, ben ik hiermee aan de slag gegaan. Resultaat 2 verjaardagskaarten.



Weer wat kleur en fleur in het nieuwe jaar, heb nu al zin in het voorjaar. Dit grijze weer mag wel vertrekken. Of mooi vriezend met sneeuw en zon of voorjaar. Dit is het net niet voor mij.  Ik wens je voor nu een fijne dag en bedankt voor je reactie op me vorige kaartje. Duik zo na het eten me hobbykamer in, even me time alvorens we weer een drukke werkweek voor de boeg hebben. Heb je zelf ook plannen voor vandaag?


Challenge's 

http://addictedtostamps-challenge.blogspot.com/2021/01/challenge-396-make-your-mark.html

https://avenue613.blogspot.com/2021/01/challenge-1-january-2021-anything-goes.html

http://creativesketchygirls.blogspot.com/2020/05/chalenge-55-alles-mag-20-december.html

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, wat een mooie fleurige kaarten ben je aan het stempelen geweest. Ik vind vooral de eerste een plaatje. Hier scheen gisteren voor het eerst in lange tijd de zon en vandaag ook. Het vriest wel maar dat vind ik fijn in combinatie met de vorst. De lucht voelt dan zo schoon. Ik heb net de strijk weggewerkt en ga vanmiddag ook nog wat freubelen ;) Fijne dag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heerlijke kaarten die lonken naar het voorjaar !
    Fijn dat het jullie goed gaat verder !
    Tja en een dier missen is en blijft heftig !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Ina. Leuk gestempeld.
    Mooi met de Friese teksten. Hier gelukkig ook nog gezond... leven veel in onze eigen bubbel. Het begint hier nu weer triest te worden met het weer. Zojuist een wandeling gemaakt. Stond gisteren in LC. Lekker een frisse neus gehaald. Veel knutsel plezier vanmiddag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Ina beide kaarten. Hier heel rustig aan. Ook in Limburg grijs en koud.
    Veel freublel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op jouw kaartjes is het al een beetje voorjaar inderdaad, in het echt moeten we nog wel even wachten helaas. Maar gelukkig zie ik ook zon zo de laatste dage. Mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè, ineens wat anders maken dan kerstkaartjes.
    Ik ben ook steeds leuk bezig, met van alles tegelijk.
    Ook verschillende technieken, leuk joh.
    Ik heb gewerkt vandaag, dus was goed bezig😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten! Succes met de werkweek!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful card ! Love your gorgeous design and your palette of colours. Thanks so much for sharing and for playing along at ATSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie stempeltjes Ina werd dus tijd dat ze uit de verpakking gingen, hihi Die van harte stans matched er mooi bij. Van de week heb ik maar 3 diensten en hier viel het weer wel mee vond ik wel kouder, maar dat hoort bij de tijd van het jaar toch?! werk ze blij vd week!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om zo via via nog andere Fryske bloggers tegen te komen! Ik ben je meteen gaan volgen.
    Leuke kaarten heb je maakt met mooie stempels. Je Fryske tekst komt me niet bekend voor, is dat ook een stempel? Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A super card beautiful stamping Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
    https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely couple of cards. So nice to see something fresh and the soft colouring is beautiful!
    Thanks for sharing with us at ATSM and I hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina