Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 30 januari 2021

Zwart/wit

 Hallootjes!

Wat vliegt de tijd...alwéér een week om en februari staat voor de deur. Een week waarin veel gebeurd is en waar ik als Nederlander niet blij mee ben, bah. Het zonnetje schijnt nu gelukkig, het vriest hier nog en een koude wind, laat het voorbode zijn voor betere tijden. 

Ik zag tussen de bedrijven door prachtige kaartjes en leuke challenges voor bij komen en de Liftchallenge stond als eerste op me lijstje. Heerlijk met inkt spelen maar ja een geschikte achtergrond stempel was een dingetje. Afgelopen dinsdagmiddag tijdens mijn me time me stempels door  en het was het allemaal niet tot ik een stempel zag die ik eigenlijk in een opwelling hebt gekocht en ongeopend bleef liggen denk al minimaal 2jaar. Mooi maar niet weten wat er mee te doen...tot dinsdag. Herkenbaar of ben ik de enige die dit overkomt??

Het is een zwart wit kaartje geworden met een vleugje rood en me eerste in een slimline formaat. Johan vindt hem niet zo, maar ik zelf vind hem leuk geworden.

Ik houdt van inkten en stempels dus de kans is groot dat ik nog een kaart maakt voor de liftchallenge zeker nu ik vrijdag me nieuwe spulletjes heb gekregen. Ik zag bij Cornelie een hele leuke stempel en ze was zo lief om mij de link door te geven en ik kwam bij een hele leuke site  uit. En ja je voelt hem aankomen het bleef niet bij die ene stempel😉

De stempel die ik gebruikt is van Phill Martin SYR007, verder Distress Oxide, embossing inkt en poeder. Tekst  en hartjes zijn van Stampin Up.

Bij deze wil ik mijn nieuwe volgers een warm welkom heten en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. Bedankt voor de reacties op me vorige kaartje  en voor nu een fijne dag, hou vol en blijf gezond!!



 
Challenge's 

19 opmerkingen:

  1. Ja hoor Januari zijn we bijna door en ondanks alles gaan de weken toch wel snel voorbij dat vind ik ook! De liftchallenge is inkten en embossen toch? Leuk dat je, je hebt laten uitdagen en dit keer ben ik het wel een beetje met Johan eens, sorry Ina. Maar je hebt nieuwe spulletjes, dus ik ben razend benieuwd haha. Ik ben ook lekker on-line gaan shoppen....niet echt iets nodig maar moest mezelf gewoon eens lekker verwennen! Ga ook aan de knutsel!
    Fijn weekend hoor en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het niet met Johan eens, ik vind het wel een mooie kaart.
    Misschien kan je het nog eens maken in kleur, want ik denk dat dat het is..... het zwart is een beetje somber, maar de tekst en de achtergrond niet, ik denk dat hij de match, de combinatie van dat niet mooi vind.
    Ik vind de rode mini hartjes zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het helemaal geen sombere kaart, maar je moet hem wel i nde vergroting bekijken. De rode hartjes zijn er heel erg leuk bij. Gelsaahde poging hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is geweldig je kaart Ina, prachtige achtergrond stempel mt mooie tekst, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely BEAUTIFUL! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je foto heb ik ook even vergroot, dan zie je pas hoe mooi de stempel is! Ik vind de kleuren mooi en het zwarte tekstje steekt mooi af. Ach ja, smaken verschillen. Prima toch?!
    Gerie is wel eerlijk en dat vind ik eigenlijk wel leuk, mag toch?!
    Die paar kleine rode hartjes vind ik er super bij!
    O, en wat een leuke winkel hè, met O, zulke mooie spulletjes. Daar worden we blij van ;-)
    Ben benieuwd wat je met je nieuwe spulletjes gaat maken!
    Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!Dank je wel Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard mag Gerie eerlijk zijn, dat waardeer ik juist ten zeerste...gelukkig dat smaken verschillen...anders zien we alleen maar eenheidsworst hihi

      Verwijderen
  7. Ik vind het ook een mooie kaart! Het kan best dat Johan wat meer van kleur houdt? De rode hartjes zijn een enig detail! Deze challenge staat ook op mijn lijstje natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart mooi geworden hoor! De hartjes zijn een lief detail en de achtergrondstempel is prachtig! De liftchallenge staat ook nog op mijn lijstje, maar ik moet eerst maar eens kijken of ik geschikte stempels in mijn voorraad heb.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje geworden...maar niet zo mooi als de andere en ik denk mede door de kleurcombi...achtergrond stemoel is wel errug mooi...maar wat lees ik nu...jij als nederlander niet blij...laat ik nu toch altijd gedacht hebben dat jij in FRIESLAND woonde en een echte FRIEZIN was/ben😆😆

    Liefsss Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In de vergroting is goed te zien dat je een hele mooie stempel hebt gebruikt Ina en ik vind die kleine hartjes heel lief als kleuraccentje. Voor mij is het een mooie, rustige kaart.
    Ik ben ook bezig met deze challenge en zit sinds gisteren helemaal onder de embossingpoeder...ik moest niezen whaha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind de achtergrond heel mooi ende tint ook en het zwarte tekstvlakje met de rode hartjes combineren daar mooi mee! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ina. Ik vind ook dat je een mooie achtergrond hebt gestempeld... De rode hartjes zijn een leuk detail op het tekststrookje. Het is eens wat anders. Soms is dat ook leuk om te doen. En als je het zelf leuk vind is het altijd goed. Mijn Jan vind ook niet altijd mijn kaarten mooi... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem wel mooi! Je achtergrondje lijkt wel kant. Perfect kaartje voor een bruidspaar, zeker zo met de rode hartjes er bij! Bedankt voor het meedoen met onze lift Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor zo die achtergrond. En ja, bij mij blijft er ook wel eens een stempel liggen; gekocht met ideeën en toen ik thuis was niet snel mee aan de gang gegaan en ideeën weg :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such a beautiful and elegant yet fun card! Love the heat embossing on your wonderful background! Please excuse my late commenting and thank you for joining our "Embossing" challenge at Papercraft Challenges! Have a fabulous day and happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wow, what a gorgeous card! thank you for sharing it with us on the Papercraft-Challenges blog. Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina