Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 17 januari 2021

Snailed it - Stampin Up

 Hallootjes!

Daar ben ik ook weer even, wat jammer dat de witte wereld bijna verdwenen is. Ook het zonnetje heeft ons zojuist verlaten. Jammer maakt het een stuk vrolijker. Gisterochtend  voor  het begon te sneeuwen naar Janneke gereden om mijn spulletjes te halen die ze voor mij had besteld.  Heerlijk voel me net een kind in een speelgoed zaak als ik de spullen uitpak.

Van Johan heb ik de bundel Snailed It  gekregen, ik had de slakjes  gezien en was gelijk verliefd. Daar gelijk gistermiddag mee zitten freubelen  en zowaar 2 kaartjes gemaakt.



Bij bovenstaand kaart heb  ik een Dies van MFT  gebruikt en embossing  folder  Brick & Mortar 3D van SU die gisteren ook in het pakket zat. Gebruikte cardstock is van Stampin Up. 


Bij dit kaartje heb ik tekst van Missees gebruikt en Versafine clair inkt. De pakjes op de slakjes welke ik met de bijpassende dies hebt gestanst aangezet met een Wink of Stella. Ook het DSP zit in de bundel. 

Ga straks eerst een frisse neus halen en daarna denk ik me hobbykamer in. Verder wil ik je bedanken  voor je reactie  op me vorige kaartje.  Altijd leuk om te lezen.  Voor nu houd vol qua regels en blijf gezond!


Challenge's 

20 opmerkingen:

  1. Wat zijn de slakjes leuk! Ik snap best dat je daar meteen mee aan de slag wilde. Je kaarten zijn mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa die zijn zó leuk dus begrijp heel goed dat je ze besteld hebt, énige kaarten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke slakjes Ina. Fijn om direct met je nieuwe spullen aan de slag te gaan. De kaarten zijn beide erg leuk. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just ADORABLE Ina! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie zou daar nu niet verliefd op worden enig die slakjes.
    Je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om blij te worden van nieuwe dingen !!
    Je hebt ze gelijk goed ingewijd !
    Heel leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist in deze tijd is het extra leuk, en belangrijk, om jezelf te verwennen met kadootjes. Je hebt mooie spotprenten gekocht en gekregen. Heel veel knutsel plezier ermee.
    Deze 2 kaartjes beloven al veel goeds. Ze zijn leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw slakken zijn super leuk. Heerlijk om je bestelde spullen uit te pakken en dan lekker aan de freubel.
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whoep,whoep verwenpakket voor Ina van Johan, hihi. Heerlijk nieuwe spulletjes en wat een leuke lijn van SU Je kaartjes zijn hartstikke mooi en snap dat je helemaal vlieft op deze slakjes bent.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee mooie kaartjes geworden..en leuk cadeautje van johan...maar of het nou zo verstandig is om het zelf te halen in deze tijd...niet te min zijn het leuke kaartjes.

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ina,
    ik kan me helemaal indenken hoe fijn het is om thuis de nieuwe spullen te bekijken. Net of je een cadeau krijgt (wat je dan meestal zelf betaald hebt) Lief dat je van Johan die set kreeg. En je kaartjes zijn meteen heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje! Wat zijn ze leuk he die slakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superschattige kaartjes met die leuke slakjes, snap wel dat je daar voor gevallen bent! En ja, nieuwe spulletjes zijn altijd fijn, ik bestel alleen online, dan is de doos openaken ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker verwend met mooie spulletjes, je kaartjes met slakjes zijn superleuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze leuk hè deze slakjes! Ik had ze ook al gespot. Gaaf hoe je ze gecombineerd hebt met die grote tekst stans. Hele frisse vrolijke kaartjes zijn het geworden, daar wordt ik vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke slakjes Ina, in het echt ben ik er niet zo'n fan van maar hier zijn ze schattig. Je hebt twee leuke kaarten gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love this card, its so much fun. The snails are just great. Thanks for joining our challenge at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe kaartjes heb je gemaakt, de slakken zijn erg leuk!
    En gezellig dat je meedoet aan onze kriebelbeestjes-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart met kriebel beestjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina