Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 12 januari 2021

Beterschapskaartje

 Hallo!

Van het weekend en vandaag een beetje me time genomen, heerlijk met me inktjes aan het spelen geweest. Zag meerdere leuke challenges en wilde DCL en CAS on Friday combineren en dat is wel gelukt met dit kaartje vind ik zelf. Maar ja ik weet niet wat jij ervan vindt...hoor  het vast wel van je😉

En ja ook ik heb een fee gebruikt zoals je ziet. Bij DCL zie je er meer zag ik al.  De Die die ik gebruikt heb is een oudje van nestabillities en als inkt Distress en Versafine clair inkt. De tekst is van Missees. Kortom een heerlijk mengelmoesje.  Ik gebruikte wel vaker een stans om een stencil maar nooit aan de gedeeltelijk maskeren gedacht.

Tot slot heet ik Nynke van harte welkom  en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. Voor nu een fijne dag verder, blijf gezond en tot laters.


Challenge's 




18 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met een lieve fee Ina. Mooi kleurverloop van de inkt. Een geslaagd geheel hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ina, mooie kleuren van donker na licht en een heel lief feetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Die feetjes zijn hekel geschikt voor dit soort kaartjes. Mooie stans heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook erg mooi.
    Leuke challenge hè?! Ze hebben bij DCL wel wat teweeg gebracht😉.
    Ik vind jouw kleuren erg mooi, het verloop ervan ook. En ja dit soort feeën stempels lenen zich erg goed voor deze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A super CAS card, super colours and a lovely image. Thank you for joining our 'Anything Goes' challenge at We love Chocolate Baroque.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaartje gemaakt, prachtig die verloop van kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kleurenverloop is prachtig! Heel mooi gedaan. Het elfje past er perfect bij. Je vertelde in een reactie op mijn blog dat je me een berichtje had gestuurd, maar dat kan ik niet vinden. Kan je me vertellen waar ik het moet zoeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely and striking CAS card, beautifully feminine. Many thanks for joining us at We Love Chocolate Baroque Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very beautiful and colourful CAS card! Thanks for sharing your lovely work with us at We Love Chocolate Baroque challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A lovely rainbow backdrop for the pretty Lavinia (I think) image, makes for a super CAS creation, many thanks for sharing and joining us at We Love Chocolate Baroque challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke beterschapskaartje heb je gemaakt Ina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje en mooie kleuren gebruikt om te maskeren.

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met hele mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi kaartje, prachtig gedaan deze techniek en wat een schattige stempel! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi weer dit kaartje Ina. Heel knap gedaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje Ina! Mooie kleuren en een mooie stempel heb je gebruikt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De feeën zijn inderdaad populair bij deze challenge, ze passen dan ook heel mooi bij de techniek. Mooie kleuren heb je gebruikt, echt een prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge. (PS: ik dacht dat ik al volger van je was maar blijkbaar dus niet.. nu wel!)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina