Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 23 december 2020

hÄnglar and Wings - Pepparkakor

 Hallo!

Vandaag zijn Janneke en ik er met onze gezamenlijke uitdaging. Deze keer daagde ik Janneke uit om met de stempelset Pepparkakor een kaartje te maken. Ik kies vaak voor het jongetje echter deze keer voor het meisje gekozen. Deze keer heb ik ook DP gebruikt van Maja en ben een beetje richting vintagelook gegaan.


Ik heb bloemen in mijn handen gehad maar ik vond dat minder geslaagd dus weer aan de kant  gelegd. De tekst is een stans van Card deco, heb kerst weggelaten. Gekleurd met distress, rhinestones van SU, ovale stans Sizzix. En hier daar Wink of Stella voor een beetje bling.  

Helaas hebben wij  gisteren de moeilijke beslissing moeten nemen om Tijger te laten inslapen. Het leek even de goede kant op te gaan maar zondagavond ging hij weer achteruit. Uit echo en bloedwaarden bleek dat het er niet goed uitzag bij zijn maag en darmen. De kans was minimaal dat een operatieve ingreep  zou helpen. In het belang van onze schat is hij in mijn armen in geslapen.

Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond! Ik ga werken en ben daarna vrij tot maandag.  Eerst nog snel bij Janneke kijken, ga je mee kijken? 



Challenge 





8 opmerkingen:

  1. Wat verdrietig Ina ingrijpen als je deze beslissing moet nemen sterkte.
    Je kaartje is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer Ina en zelfs in vintagesfeer!!! Ach wat sneu, altijd verdrietig als je zo'n beslissing moet nemen. Sterkte hoor bij het gaan missen van Tijger!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Ina ;o)
    Ik had idd verwacht dat jij het jongetje zou gebruiken ..
    Sterkte met het verlies van Tijger ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Ina, dat is toch verdrietig! Sterkte. En dat ok nog zo vlak voor kerst.
    Je kaart is heel mooi in deze tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very sweet image and pretty Christmas card,Thanks so much for joining us again at We Love Chocolate Baroque challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How cute! It's a lovely card, thanks for sharing with us at We Love Chocolate Baroque challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een moor kaart heb je gemaakt. Wat naar dat jullie afscheid moesten nemen van Tijger... ik wens jullie veel sterkte.
    Ik zag hieronder je snelle kaarten. . Ze zijn erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart heb je gemaakt.
    Ja dat zijn moeilijke beslissingen die je moet nemen. Sterkte er mee.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina