Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 20 december 2020

Snelle (kerst) kaartjes geinspireerd door...

 Hallootjes!

Daar was ik weer, wat gaat de tijd snel. Drukke hectische weken. Was eerst ik met onze Willem een rode je weet wel kat. Bij de dierenarts geweest, vandaag 2 weken geleden, omdat hij niet meer at alleen maar boosen bang was, ook op ons...bleek dat hij een forse tik tegen zijn bekje had gekregen en daardoor zijn gehemelte ontstoken was. De DA denkt  dat hij mishandeld is.

Afgelopen woensdag werd Tijger ziek, niet eten, spugen en kwam niet van zijn  plekje, boos en bang, ook voor ons. Donderdag vroeg naar DA, medicatie en vocht gekregen. Leek het in de avond beter  te gaan, was het vrijdagochtend nog slechter met hem. Weer DA en de hele dag daar aan infuus met medicatie gelegen en dwangvoeding gekregen.  S avonds op gehaald en nu gaat ie gelukkig weer vooruit. Komt weer bij ons, eet weer wat uit zichzelf. Medicijnen geven is nog een dingetje.... Op mijn werk is even eens erg druk. De lockdown ontregeld het ritme van de cliënten en aan het einde van het jaar en de eerste 2 maanden van het nieuwe jaar is het altijd druk met afronding en verantwoording.

Gistermiddag echt tijd voor me zelf genomen, zo goed en kwaad dat gaat met zieke dieren. Ik had nog een paar kaartjes nodig, meende dat ik genoeg had..niet dus. Eigen schuld dikke bult had de buurvrouw een aantal gegeven....beetje dom achteraf 


Op me hobbykamer viel mijn oog op onderstaand kaart, deze heb ik van Janneke gekregen  enige tijd geleden 

 

Hierdoor geïnspireerd heb ik een aantal kerstkaarten in 2 series gemaakt en nog een verjaardag kaart voor Jan die vrijdag jarig is.  Ik had weer eens "ruzie" met de draadjes dus die maar achterwege gelaten...



Ik hoop binnenkort weer een blog rondje te kunnen doen, heb er nu de rust niet voor en moet/wil nog een paar kaartjes maken..zwager en schoonzusje 50 jaar getrouwd, Janneke binnenkort jarig en onze uitdaging die komende week is. Gelukkig geeft kleuren mij ontspanning. Wens je een fijne dag verder en blijf gezond. 





8 opmerkingen:

  1. Mooie series! En ik heb ook altijd ruzie met fijne draadjes; blijven nooit zo op de kaart liggen als ik wil....
    Is er een kattenhater bij jullie in de buurt? Klinkt het een beetje naar.... Sterkte met de 2 zieke beesies! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach die arme beestjes ik zou ze nu maar lekker binnen houden als ze dat willen want de mensen lijken wel knettergek geworden om weerloze dieren dit aan te doen.
    Leuke snelle kaartjes zijn het geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat erg voor de poezen verwen ze maar goed.
    Prachtige serie kaartjes Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst beterschap gewenst met je katten. Hoop dat ze snel weer de oude zijn. Een je hebt toch nog wat leuke kerskaarten kunnen maken,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap voor de beide katten, wat kun je daar toch ongerust over zijn hè Ina? Hopelijk gaat het snel met allebei beter. Je kaarten zijn mooi geworden, werkt lekker weg zo'n serie. Rustig aan doen hoor, niets moet in Blogland.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat naar van je huisdieren! Hopelijk knappen ze snel op.
    Je kaartjes zijn mooi hoor! Altijd fijn als je ergens inspiratie vandaag kunt halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat naar zeg van je huisdieren.. hopelijk knappen ze snel op! Je laat weer mooie kaartjes zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach jee, hopelijk knappen beide katten goed op! Mooie serie kaarten maakte je, ik herken het ... ik heb nu te weinig verjaardagskaartjes, want mijn vriendin wilde er een stuk of tien hebben. Maar dat komt wel weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina