Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 3 december 2020

2x Kerst met Art specially

 Hallootjes,

Wat gaat de tijd snel alweer december. Ik hoop dat we binnenkort mooi vriezend weer krijgen, dat grauwe vochtige weer is niet fijn  voor de spieren. Is ontzettend druk op me werk en onze cliënten zijn helemaal  in de kerstsfeer. Kan bijna niet anders ze zijn vol enthousiasme kerstpakketten aan in het inpakken. Geweldige  om te zien en in februari vragen ze al of wij, het bedrijf waar ik werk  weer pakketten mogen inpakken. Nou dat voelt goed en zie ik als een goed teken.

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb met mijn inktjes en in de mixed media stijl a la Ina hihihi. Te lang geleden en gezien de challenge bij 52 week to Christmas  "moet" ik wel mee doen. Ik heb ervoor gekozen om deze kaart van Monique te liften. Ik vond en deze kaart en haar stijl erg mooi.  De stempel is van Art Specially en ik heb de achtergrond gemaakt met Distress Oxide en voor niet tradionele kleuren gekozen. Daardoor een extra uitdaging voor mezelf en ik zelf ben zeer tevreden met het resultaat.


Ik kon het niet laten om er nog een te maken met dezelfde techniek en stempel in de traditionele kleuren en dichter bij het orgineel van Monique qua kleur. Ook nu is het weer duidelijk te zien wat kleur met je kaart doet.


Ik ben zeer benieuwd naar je mening en wens ik je voor nu een fijne dag. Ik stap zo in me auto om naar me werk te gaan.


Challenge's 






18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ina, de met kleur is een echte blikvanger.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow twee prachtige kaarten..
    deze techniek is voor jou goed weggelegd...
    Hele leuke lift kaartjes.
    Gezellig dat je meedoet met de lift uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 Super mooie kaarten! Ben helemaal weg van de kleuren die je gebruikte; bij de 1e zowel als de 2e komt de stempel zo mooi uit! (En ik was helemaal vergeten dat ik die stempel heb; misschieb dat ik er nog een kaart mee maak) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een mooi kaartje en zo leuk gedaan met al die kleuren. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooohhh wauw wat een gave kaarten, ik vind ze beiden Prachtig met een hoofdletter Ina. Wat een gave stempel is dat ook, nog nooit gezien.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten met voor mij als voorkeur wel de tweede met die prachtige kleuren die je hebt gebruikt

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze kaartjes vooral de tweede! Werk ze vandaag!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide kaarten hebben hun eigen charme, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaartjes Ina.....dat heb je echt leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaarten Ina, wat knap gedaan. Heel verschillend dankzij de kleuren.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn alle twee heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het schitterende kaarten hoor. Mooi die kleuren en knap gedaan,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 prachtige liftkaartjes zijn dit Ina, zo leuk die vogeltjes , vooral het 2e kaartje is een schitterend ingekleurd vogeltje
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooie lift voor onze challenge! zo leuk om je 2 samen te zien, andere kleuren en totaal andere sfeer...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten . Leuk vogeltje. De gekleurde vind ik het mooist. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wonderful card! Thanks for joining us at papercraft-challenges and all the best for 2021.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina