Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 13 december 2020

K.I.C gastkaartje

 Hallo!

Daar ben ik zowaar alweer, moet niet gekker worden hahaha. Twee kaartjes in twee dagen. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt voor Kaartjes-inspiratie-challenges-blog, ik mocht nl gastdesigner zijn om dat dit kaartje  één  van de toppers was/is. 


 Ik heb gekozen voor de gnomes van Polka doodles. Deze keer lekker makkelijk wat hij is al ingekleurd. Het DSP is van Stampin Up.  Doen jullie ook mee? Je kan meedoen tot 2 januari 2021 en tot 18.00 uur.  HIER kan je je kaartjes plaatsen, max 2.

Vandaag ben ik met schrijven van me kerstkaartjes en heb jij ook plannen? Tot slot wil ik je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje (s) en wens ik je een fijne zondag.



9 opmerkingen:

  1. Leuke dat je gastdesigner mocht zijn. De kaart is erg leuke geworden Ina. Groeten Trijntdj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina, leuk dat je gast-designer mocht zijn en je hebt een leuke kaart met de sketch gemaakt. Nog even je kerstdorp hieronder bewondert. Ziet er heel gezellig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje Ina, gastdesigner zijn is altijd leuk. Vind gnomes heel leuk heb er 1 liggen, kijken of het mij gaat lukken om een kaartje te maken.
    Mijn kaartje voor KKT is klaar, ik word verend vandaag en hoef niet te koken dat word voor mijn gedaan. strakjes nog een kerstfilm kijken met man en zoon.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht kaartje & wat leuk zeg om gastdesigner te zijn, je hebt een mooie kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet zeker niet gekker worden haha. Leuk gast kaartje Ina zo'n kaartje tussendoor best wel eens fijn hè. Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina,
    je kaart is erg leuk met de gnomes! Leuk dat je er al weer bent.. Ik had plannen en die heb ik ook ten uitvoer gebracht, lekker aan de knutsel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn zo'n plaatje wat al klaar is, scheelt een boel werk! Mooi kaartje maakte je, gnomes blijven zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, een paar dagen later en het is vandaag kletsnat. Echt weer om kaartjes te maken. Dat heb ik dan ook heerlijk gedaan. Wat een mooie kaart heb je gemaakt als gastdesigner. Mooi en vrolijk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina