Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 12 december 2020

Magnolia - In nij wente en kerstdorp

 Hoihoi!

Hoop dat alles goed met je gaat aan de andere kant van het scherm. Hier gaat alles zijn gangetje, druk maar dat geeft niet. Van hard werken is nog niemand dood gegaan. Wij zijn nog steeds gezond en ook op mijn werk nog steeds geen Covid wel de gewone snot kopjes. Ook bij onze cliënten en bewoners.  Ben benieuwd wat er uit het spoed overleg van morgen uitkomt. Ik verwacht strengere maatregelen want het gaat helaas niet goed in grote delen van het land. Ook in het noorden stijgt het weer helaas.

Vandaag laat ik je een kaartje zien wat ik gemaakt heb op verzoek. De zoon van onze overburen zijn in Amsterdam verhuisd naar een grotere woning. Hoe fijn voor ze. Is een simpel kaartje maar wel passend bij hun. De stempel is een oudje van Magnolia en in nije wente is Fries en betekend een nieuwe woning. 


Passende enveloppe erbij


Je hebt vast gelezen dat Johan en uiteraard ook ik dit jaar een kerstdorp wilde maken, wij hebben het nog nooit gemaakt maar gelukkig is ook Johan handig en creatief...dit staat bij ons voor het raam en is vanaf de stoep goed te zien..






Voor nu wens ik je een fijne dag en tot morgen...dan ben ik weer met gastdesign kaartje.




7 opmerkingen:

  1. Met mij gaat ook alles goed maar raak het zo langzamehand wel zat dat er zo weinig kan, zeg maar bijna niets! We zetten maar gewoon door hè! Je verhuiskaart past bij de Amsterdamse pandjes en zullen ze een mooi gebaar vinden!
    Maar het kerstdorpvoor het raam is wel heel creatief Johan, prachtig ziet het er uit...jullie kijken dan ook vast op tv de miniaturen die gebouwd worden, weet even zo snel de naam niet meer, maar je snap mij vast wel!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ina, aan deze kant van het scherm gaat het goed, gelukkig nog geen verkoudheid of zijn ergere broertje. Ik mag gerust zeggen dat ik de kriebels krijg van alle berichten omtrent het C virus. Ik woon nog geen 5/10 min van de Duitse grens daar lopen de besmettingen flink op net zoals in Limburg. Super leuk verhuis kaartje. En wat een prachtig kerstdorp, Johan heeft zijn best gedaan.
    Blijf gezond liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ina,
    je hebt een enig kaartje gemaakt voor de nieuwe woning. Leuk met dat ene huisje uitgelicht. En jullie dorp is geweldig! Maar als je het zelf wilt bekijken, moet je dus eigenlijk naar buiten? Staan er al mensen stil voor jullie huis? Heel leuk! Het schijnt wel verslavend te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk jullie kerstdorp dat trekt vast veel bekijks!
    Jeverhuiskaart vind ik super leuk met de grachtenhuisjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat een mooie kaart. Ben uiteraard ook je volger geworden.
    Wat een mooi kerstdorp heb je. Zo leuk.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart . Wat mooi dat Johan zo creatief is . Leuk dat hij zo’n leuk kerstdorp heeft gemaakt. Valt vast op... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kerstdorp hebben jullie gemaakt. geweldig hoor. En je kaartje is ook heel mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina