Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 9 februari 2021

hÄnglar and Wings, Snöfolk

 Hallootjes!

Wat schijnt het zonnetje fijn vandaag, heerlijk na als die sneeuw en wind. Vriest nog een klein beetje hier in het hoge noorden. Vandaag vrij en gisteren...ben ik vol goede moed van huis gegaan, was nog schemerig. Vroeg de garage vrij gemaakt door Johan, anderhalve straat verder was het ho, tot aan de wielkasten vast in de sneeuw. Was gelukkig  ik niet de enige ( gedeelde smart😉) Ook bekenden, heb me alarm lichten aangedaan, stond half in een bocht, auto laten draaien en Johan gehaald. Deze heeft mij samen met een andere mevrouw mij uit gegraven. Langzaam zeker kon ik er achteruit uit. Goed 45 minuten stond de auto weer in de garage, kon de snelweg niet bereiken. Ze strooien en schuiven hier niet. Thuis ingelogd maar het was behelpen, me spullen lagen nog op het werk. Het is niet anders. Morgen is er weer een dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Dit weer vraagt om een winters kaartje en dat had ik min of meer ook al beloofd dus bij deze..


De achtergrond stans  van MFT, snowflake window die, zat ook in het mooie pakje van afgelopen vrijdag. Ik heb er heel rood glanskarton achter gedaan net zoals de rand, helaas zie je het niet zo goed op de foto.  Tekst is van Penny Black, gekeurd met Distress inkt. Paar glimmertje en voila, kijk hem eens staan met zijn bezem...klaar voor de sneeuw.

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes. Geniet van het winterse weer. Ik duik me hobbykamer in, even wat extra tijd voor mezelf.


Challenge's 

9 opmerkingen:

  1. Ojee Ina dat ging niet zo best met de auto en de sneeuw, je kaartjes is schattig met de sneeuwpop!
    Geniet van het knutselen, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hééé, ben je er ook weer gezellig! Wat een mooie stans Ina van MFT en glans karton is slecht te vangen op een foto, maar als je hem vergroot dan zie het toch een beetje! Deze stempels zijn altijd leuk om te zien ... heel mooi kaartje! Jouw avontuur met de auto was wel van hele korte duur, wat niet gaat, dat gaat niet. Ik heb de helse tocht overleefd en ben er nog van aan het bijkomen, whaha De oudjes laten zitten kan toch niet en dacht zie hoever ik kom en heb de laatste halve km. te voet gedaan had mijn snowboots al mee. De terugreis ging beter de sneeuwschuivers hadden goed hun best gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lieverd staat vol goeie moed te wachten om je te helpen met de sneeuw. Wat een leuk kaartje is dit geworden.
    Inderdaad erg winters deze kaart, nu niet lastig om te maken, met deze temperaturen.
    Ik had je nog niet gezien, in mijn leestlijst en toch stond je niet bovenaan, maar tussen de berichtjes die ik al wel gelezen had, gek he?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoihoi, blogger deed weer eens vreemd. Me kaartje stond online maar verscheen 3 uur later pas.

      Wellicht is dat de oorzaak

      Verwijderen
  4. Wat een leuk winters kaartje! Ik vind dat achtergrondje met die sneeuwvlokken prachtig. Ik geniet enorm van de prachtige sneeuw in het zonnetje, lekker wandelen met de hond. Maar autorijden is toch echt een stuk minder leuk, thuiswerken is dan een stuk veiliger!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke winterse kaart en wat een toestanden heb je mee gemaakt! De wegen zijn nu gelukkig een heel stuk beter dan maandag.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, jee wat een pech voor je gisteren in de sneeuw. Ja het is niet alleen mooi de sneeuw. Ik heb er geen last van zit toch steeds thuis. Maar je hebt van de nood een deugt gemaakt en een mooie winterse kaart gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart leuke achtergrond en wat een leuk
    meisje... erop. heel lief. Ik had deze kaart even gemist... .. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verhaal... gelukkig kwam het weer goed allemaal.
    Leuk dat ventje met zijn bezem, vast om de sneeuw aan de kant te vegen :) Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina