Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 6 februari 2021

Mama Elephant meets SU

 Hallootjes!

Niet schrikken hoor ik ben der weer met een kaartje. Gisteren kreeg ik via post mijn bestelling binnen en zo gaaf alles ingepakt, kadootje op zich. Alleen zelf betaald deze keer hahahaha. Ik wilde gelijk met de milkshake set aan de gang en ondanks dat meer weer is voor warme chocolademelk met slagroom, niet aan mij besteed, of een beerenburgje. 

Behalve onderstaande set heb ik Inkt, DSP, Cardstock en Ribbon van Stampin Up gebruikt. Het mooie van SU vind ik dat zowel papier, inkt  etc. allemaal in dezelfde kleur te verkrijgen is.  


Aangezien het erguhhh koud buiten is ga ik aan de freubel en ik denk een dat het winters kaartje wordt. Zal dan de eerste van dit jaar en voor de komende kerst zijn.  Heb je ook plannen dit weekend ? Voor nu wens ik je een fijne dag en blijf gezond.

12 opmerkingen:

  1. Heel cool zeg!!! Wat heb je moois uitgezocht af en toe moet je jezelf kietelen hè! Ik hou van alle twee chocomel met slagroom en een milkshake in de summer, hihi Heerlijk toch als het kaartjes maken zo lekker gaat...en ja wat moeten we anders doen, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus dat zat in je mooie pakje, leuk uitgekozen Ina en daar zal vast veel moois mee gemaakt worden waar wij weer van meegenieten. Ik ben vandaag ook aan de freubel geweest, nu staat er een italiaanse rollade in de oven voor het avondeten en morgen ook weer lekker freubelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik heb wel wat kaarten gemist. Stuk voor stuk leuk. Deze kaart is een schatje. Mooi ingekleurd. Fijn weekend, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertof! Wat past het papier er leuk bij, een vrolijk geheel!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms mag je jezelf best verwennen met iets nieuws. Zeker nu, in deze tijd!! (Vind ik dan hè 😅)
    Je hebt meteen een prachtige kaart gemaakt, heeeeeeerlijk zomers, wat heb ik daar een zin in.
    Ik vind deze winter dagen niet zo erg hoor, maar het is wel heel onhandig allemaal, auto die het niet goed doet, gevaarlijk op de weg, krabben 's morgens vroeg en koud, héél koud, brrrr.
    Jouw mooie kaartje brengt mij even naar de warmte, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie vrolijke kaart. Er ligt hier al een dik pak sneeuw. Gelukkig hoef ik er vandaag niet erop uit. brrr. Morgen helaas toch weer wel maar ja het zal moeten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Ina, dat is zeker zo mooi aan SU. Vind ik ook altijd helemaal geweldig. Alleen wel erg duur allemaal en er is zoveel leuks van SU. ik heb nu een aantal inkpads en papier en dat is ook zo mooi...Jouw kaart ios alvast weer erg leuk en ijs past goed bij deze weersomstandigheden, overal ijs! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je weet dat ik dit een geweldige stempel vind. Je kaartje is super! Leuk hè, die bestellingen bij Cloud9.. een feestje om uit te pakken, helaas is mijn budget ook niet oneindig en misschien maar goed ook ;-) Ben benieuwd wat je nog meer met deze set gaat maken. En laat die sneeuw maar komen hoor, ik vind het heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke materalen heb je besteld Ina. Super mooi zijn deze stempels met snijmallen.. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Het papier is er eg mooi bij. Af en toe moet je jezelf maar verwennen vooral in deze tijd als er verder niet veel kan...En wat kunnen we ons vermaken met de hobby... Ben benieuwd naar je winterse creaties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen... heerlijk om jezelf af en toe eens te kietelen, toch? Ik heb ook net twee prachtige stempelsets binnen. Nu nog iets maken ermee. Dat heb jij al gedaan en wat een heerlijk mooie en frisse kaart maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je vroeg naar de voorkant van de kaart gisteren op mijn blog. Ik heb er niets opgedaan. Alleen de binnenkant want je zet het toch zo neer en dichtvouwen gaat bijna niet door de bloemen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina