Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 12 november 2021

CAS on Friday #218 Leaves

Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday. Deze keer is het thema Leaves oftewel bladeren. Ik was zo heerlijk aan het stempelen dat ik heb gelijk 2 kaartjes gemaakt. Zelfde set gebruikt, alleen andere kleuren en tekst.




Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!








9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes en dat met een paar blaadjes zo zie je maar weer less is more, liefs Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina,
    Ik heb weer het eea gemist bij je, allemaal leuk en deze blaadjes zijn prachtig van kleur!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie CAS-kaarten Ina. Mooie blaadjes heb je gestempeld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei zo mooi! Hou zelf iets meer van die warme tinten (ben een 'blauw'-mens en geen groen...) dus dat is mijn favoriet! Heb deze gepint om (ooit) als inspiratie te gebruiken... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten met de blaadjes. Ze zijn beide erg mooi.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. Erg mooi hoe de kleuren overlopen. Fijne zondag! Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten met de blaadjes! Zou niet kunnen kiezen, vind beide combi's mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, Ina. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina