Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 23 november 2021

2 kaartjes...geen kerst ;)

Hallootjes!

Ook vandaag kom ik even voorbij waaien, de nodige dingen gedaan. Kaartjes plaatsen en dan Me Time...mag nog DT kaartje maken voor CAS on Friday. Zoals ik in me vorige post schreef was het trieste zondagmiddag, veel donkere luchten en ook regen. We dachten dat we droog een wandeling konden maken...zowaar een flauw zonnetje maar helaas vlak bij de "gevaarlijke" winkel A...ion regen en zon tegelijk, goede reden om te schuilen🤣🤣🤣 Het was er niet druk anders was ik niet naar binnen gegaan. Hij is wat kleiner dan Drachten en Heerenveen maar keus genoeg  en ik heb een paar chalks  aangeschaft. Zaten metallics bij en dat lijkt mij wel wat....nog niet geprobeerd.  Ook heb  ik nog een kaartje gemaakt en eentje afgemaakt.  Twee totaal verschillende kaartjes en eentje ben je niet gewend van mij....veel bling hahaha.  Kwam er op zondag achter  dat collega 12,5 jaar getrouwd was maandag...


En ja deze stans zondag gescoord voor de rest witte cardstock, rood en zilver glitter papier en zilveren twine. De foto in de avond gemaakt met daglicht lamp. Niet de beste omstandigheden maar je moet wat...kan mooi meedoen bij De Egel daar vraagt men veel goud of zilver op je kaart......onderstaand kaartje is voor de voorraad en heel wat anders. Wat kleur en warmte maakt mij in ieder geval blij. Oordeel zelf...stempel is van Whimsy  Stamps. 

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje en deze dame duikt haar hobbykamer in. Nog een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge's 




13 opmerkingen:

  1. Bofte jij even dat jullie moesten schuilen hihi. Twee mooie kaarten Ina, de ene heel romantisch met lekker veel bling en de tweede heel vrolijk. Leuke stempel en vrolijke kleuren.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reden om even te schuilen bij de A, hihi Je Egel kaartje daar zit bling genoeg op, dus dat zit wel goed Ina! Je vrolijke verjaardagskaart vind ik super leuk en ik wordt er ook blij van!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je weer geniet van het maken! Deze zijn idd heel verschillend, maar de 1e is dan ook mooi passend voor de gelegenheid! De 2e brengt hier wat zon in huis, want die hebben we hier vandaag niet echt gezien... Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel verschillende kaartjes maar allebei heel erg mooi en leuk! Een betere schuilplek kon je je niet wensen toch? Ben benieuwd wat je vanmiddag hebt gemaakt.
    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bling bling bling, hélemaal leuk voor het paar en perfect voor de Egel en van je geinige verjaardagskaart worden we allemaal vrolijk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die regen had jij natuurlijk besteld zodat je in ieder geval even bij Action naar binnen kon😉.
    2 Leuke kaartjes, de eerste even uit je mooie geschud zo te lezen, wat knap.
    En de 2de is inderdaad heel kleurrijk, daar word ik ook vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, die Daphne.. maar je kaarten zijn beide leuk. Die voor het huwelijksjubileum is romantisch geworden! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    Je verjaardagskaart is ook heel grappig. Hij doet em aan de zomer denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer twee mooie kaarten één bling bling en de andere lekker vrolijk. Dus weer twee toppertjes.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer heerlijk bezig geweest met 2 mooie kaarten. En natuurlijk veel bling bling bij de eerste leuk geworden. Dank je wel voor jou goud/zilver bijdrage voor de challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker veel glitter op je eerste kaart, heerlijk toch! Hoort ook best bij zo'n soort kaart! Ook de tweede met de leuke kleuren en geinige vogel in de van harte rand is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart voor je collega.en de vrolijke verjaardagskaart. Erg leuk beide. Handig zo’n lamp. Ik zet deze ‘s avond ook altijd op tafel en voor mijn moeder vaak al even eerder. Mooi licht. Het kleuren is je goed gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze leuk je kaarten Ina, deze heb ik gemist in mijn leeslijst. Mooi de bling zwaantjes. De 2de kaart is enig!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Maja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina