Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 6 november 2021

Mice day to celebrate

 Hallootjes,

Wat vliegt de tijd....alwéér een week om. Na een drukke werkweek was het gisteren tijd voor ontspanning. We zijn zoals wij dat noemen de "De Dijk" oftewel de afsluitdijk  overgestoken.  We zijn naar Hoogwoud geweest, tuincentrum De Boet. Johan vind kerstdorpen en kerst sfeer geweldig, ik geniet er ook van hoor anders hing ik er niet heen. Hier in het Noorden zie in de tuincentra weinig kerstdorp zoals daar.Wij hebben ons prima vermaakt, veel gezien , lekker broodje gegeten en jaha er gingen een "paar" kleine mensen en een brandweer auto mee terug de dijk over. Kleine sfeer impressie 

Ook heb ik nog een kaartje gemaakt met mijn nieuwe set van MFT, ik kon de verleiding op het laatst niet weerstaan.  Werk er hard genoeg voor denk ik  maar, van mijn werkgever nog een bonus gekregen als blijk van waardering, al het personeel heeft deze gekregen. Hoe leuk is dat....

Ik heb gestempeld met Smokey Grey van Versafine en gekleurd met Polished Pink en Soft Succulent van SU en ook het  strookje  DSP is van Stampin Up. Muisje met distress en een witte gelpen.  Ik hou er zovan dat ze een lijn hebben van inkt, dsp  en cardstock. Eerlijk is eerlijk niet goedkoop maar werkt zo fijn. En is er iets niet goed dan is service top! Nu genoeg  gekletst...


Wens je voor nu een fijne dag/weekend  verder. Blijf gezond en geniet!

Challenge's 


17 opmerkingen:

  1. Klinkt heel gezellig !!!!
    Leuke kaart ook !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor zo samen op pad en leuk dat je dan met iets moois thuiskomt. Je kaart is een plaatje Ina, mooi met dat roze en dat kaarsje dat het muisje vast heeft is nét echt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is dat Ina af en toe moeten we onszelf maar kietelen en ja MFT is niet goedkoop. Maar het resultaat is een super schattig kaartje!
    Lekker lopen struinen bij de Boet, altijd nice! En heerlijke broodjes hebben ze zeker!!! Dus een lekker dagje gehad aan de andere kant van de dijk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief en cute kaartje! Mooi dat roze! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en snoezig kaartje Ina, geniet van je nieuwe spulletjes. O wat een mooi sfeerplaatje echt fijn zo'n dagje uit, gaan wij de volgende week doen. Geniet van je zondag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart Ina. Heel lief en schattig. Leuk een dagje uit en kerstspulletjes zijn altijd leuk om erbij te hebben. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke baas heb je😄
    Deze kaart is leuk en de set ook. Ik heb hm ook en nog veel te weinig gebruikt...maar dit is wel zo'n blijvertje. Altijd goed.
    Nog bedabkt voor je leuke reactie op mijn blog. Begrijp dat je dus een SU fan bent. Als je geïnteresseerd bent heb ik nog een hele stapel stempels van SU voor je. Wel oudere sets natuurlijk, maar sommige nauwelijks gebruikt. Ik vraag er weinig voor en de verzendkosten maar laat maar weten als ik je een fotootje moet sturen ofzo. Anders zet ik ze binnenkort op Marktplaats. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn de leukste uitjes, even helemaal ontspannen en rond kijken en misschien zelfs nog iets kopen ook.
    Heerlijk, zulke dagen samen.
    Je kaart is TE lief, wat een lief muisje en zo mooi gekleurd.
    Zo'n bonus mag je best voor jezelf besteden, iets kopen waar je heel blij van wordt, dik verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt goed, jullie uitstapje en dan ook nog met leuke buit terug naar huis! je kaartje is super, ik vind MFT ook erg duur, maar kon laatst toch de verleiding ook niet weerstaan, hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sweet and very cute card. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a sweet and cute card, I love that little mouse! Thanks for joining us at Krafty Chicks!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wsg fijn dat jullie zo,'n gezellige dag hebben gehad over de dijk... Weer inspiratie opgedaan? Vast wel. Je het edn superleuke kaart gemaakt. Ik denk dat we allemaal best wat besteden aan de hobby. Als het kan mooi toch... je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. De hobby geeft ons toch ook veel plezier. En dat mag toch.. Mijn moeder zegt altijd het houdt ons uit de kroeg... dat kost nog meer geld en dat spoel jd nog weg ook. Van de hobbid hou je nog een mooi werkstuk over... geniet ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij 2Sistersontheblog!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja de Boet is een prachtig tuincentrum ben er ook een keer geweest. Je kaartje is super lief en erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een lief kaartje.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is one of my favorite stamps by MFT and how adorable it is.. Totally love the pink on the card. Thank You for playing with us at AAA Birthday Challenge. DT Dhruvika

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina