Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 16 november 2021

Kryst, kryst en nog eens kerst

 Hallo!

Alweer mits november, voor we het zijn alweer 2022. Ik kom vandaag met weinig tekst, veel foto's. Heb zowaar 5 kerstkaarten te showen, van super CAS tot snel klaar en makkelijk en ook een polaroidkaartje. Nummer 3 met deze leuke stans. Zie dat er meer in de kerst modus zitten. 







Zoals je ziet divers van kleur en merken welke ik gebruikt heb. Na drukke ochtend van 7.30 bij de fysio, tot boodschappen doen en de nodige HH klusjes doen, wil ik nu even Me time nemen en nog effe ontspannen in me hobbyhokje. Tegelijk wil ik sorry zeggen omdat ik nu even weinig blog en dank je wel voor je leuke reactie op me vorige kaartjes en je trouwe bezoekjes. Door alle hectiek, drukte en onrust zie je mij te weinig naar mijn zin. 



Challenge




12 opmerkingen:

  1. Je bent lekker aan de freubel geweest. Een mooie ontspanning. Dd kaarten zijn erg leuk geworden. Maar rustig aan we zien je wel weer eens. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en afwisselende serie! Lekker aan de gang geweest zo te zien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn stuk voor stuk echt heel erg leuk, Ina, fijn meteen weer vijf voor de voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd een eindsprint met de kerstkaarten maar je hebt er mooi 5 klaar! Ik zou ook meer willen bloggen, gaat ook ff niet maar we doen wat we kunnen toch?! Fijne avond Ina
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten, je hebt ze aangenaam verschillend gemaakt, knap hoor.
    De CAS kaarten vind ik erg mooi, ik heb daar altijd wat moeite mee, wil vaak teveel toevoegen.
    Ik blog ook weinig, ik kom er niet altijd aan toe en als ik dan 2 dgn niet blog loop ik zoveel achter, dat ik niet met bij kan lezen.
    Maar ik zeg ook steeds, het is geen moeten. Het is een hobby en dat mag nooit als moeten voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bingo: 5 in één klap dus dat schiet lekker op en zeker met die Action-boekjes (ben ik vandaag aan begonnen en voeg nog een klein beetje van mezelf toe). Bloggen is géén moeten Ina, ik doe het soms dagelijks en soms dagen NIET.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf deze serie zo verschillende kaartjes! Je hebt het er even lekker van genomen, groot gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful collection of Christmas card, Ina! Love the happy and cute mouse! He looks like he's enjoying a holiday party. Thank you so much for sharing this cutie with us at CAS Christmas! Hideko xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute cards, Ina! I love the DSP you chose for your sentiment on the first one and your critter is adorable! Thanks so much for playing along with us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow vind ze allemaal super leuk Ina, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaarten Ina. Heel divers en mooi gemaakt. Ik vind die eerste met het vrolijke muisje echt super. Niet druk maken over bloggen, soms heb je gewoon even behoefte aan andere zaken, komt vanzelf goed ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lots of fantastic Christmas cards Ina! Especially love that adorable mouse dancing in the circle of Happy Holidays. Made me smile! :) Thanks for sharing with us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina