Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 17 maart 2023

Cas on Friday challenge #253 | Tags

 Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is vragen is het thema tag(s). Ik heb deze keer Hippest Hippos van Stampin Up gebruikt. 

De tag is een stans van Marianne design en het DSP  is van My favorite things.  

Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

3 opmerkingen:

  1. Haha wat een leuke CAS-kaart Ina. Superleuk afdrukje is dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk Ina! Ik zie dat ik je berichtje gemist heb. Raar hoor...gebeurt me toch niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina